03 mai 2008

Volber

Selle nädala fotojahi volbri teema jaoks ma New Yorgist sobivaid pilte ei leidnudki. Lõket siin ju teha ei tohi ja igasuguste nõidustega tegeletakse hoopis sügisel, Halloweeni ajal.
Päris õiged nõiad elavad ju metsas.
Või on suurtes linnades ka oma nõiad olemas? Äkki ongi.

Seega lõkkepilt on mul nii umbes nelja aasta vanune ja tehtud Eestis.

See pilt on tehtud 1. mail 1995.a. Pärnus, Mai baaris. Seal oli volbriöö üritus ja kostüümis sai tasuta sisse. Mina olen mungakostüümis ees paremal - olime enne just teinud maal oma seltsimajas Viimse reliikvia etendust ja kostüümid olid Pärnu teatrisse tagasi viimata.
Kes need teised siin pildil kõik on, mina ei tea :)
Need ilusad naised ja kaks parempoolset meest esinesid nõidadena, nende lauas sai lasta ruunikivide ja pendli abil enda ellu vaadata ja sel hetkel, kui tuldi pilti tegema, ma olingi just nende juures "konsultatsioonil".
Mäletan, et vahva üritus oli.
Ja lõpetuseks üks politseiauto pilt ka, sest Eesti volbriga kaasneb millegipärast alati suurem hulk uudiseid politseist.
Pilt on tehtud 10,5 aastat tagasi Pirita Näituste paviljonis, kui kõrvuti olid kaks messi - Ilumess, mille raames toimus lilleseadevõistlus ning Politseimess.
Olin lilleseadevõistlusel üks assistentidest, nagu ka Argo, kes ongi siin pildil. Kui olime avastanud lilleseadjate võistluslava seina tagant politseimasinad, siis vaatasime korraks ka seal ringi.
Selle auto nimi on amfiibauto :)
Edit: Sain nüüd targemaks, et see amfiibauto siin polegi päris tõsine amfiibauto vaid on algselt olnud selline vahva luuramiseauto Боевая Разведывательная Дозорная Машина
Aga kahur on tal küljest ära korjatud ja väiksemast veest läheb siiski ilusti läbi.

4 kommentaari:

enetimm ütles ...

Tulepildid on alati minu ühed lemmikud olnud! Ilus!
Eks siin ole samuti probleemiks, et tuld teha ei saa. Oleme lahendusena leidnud madala grilli, milles ikkagi pisut lõket teeme. Siiani pole naabrid pahandama tulnud (või õieti kaebama läinud ;).

Reede ütles ...

Me ka põletame siin grillil peale söögitegu väikeseid kuivi oksi lihtsalt põletamise pärast :) Et praksumist kuulda ja leeki vaadata.
Mäletan, kuidas kolm aastat tagasi enne siiatulekut, vaatasin munadepüha puhul tehtud lõket ja mõtlesin, et nüüd läheb ikka kaua aega enne, kui jälle saan lõkke juures olla. Selle aasta jaanipäeval ilmselt saan :)
Mu mees käis paar aastat tagasi Eestis ja ööbis majas, kus oli puupliit ja ahi. Istus teine siis õhtuti pliidiukse ees, vaatas tuld ja saatis mullegi sellest pilti ning räägib siiani, kui hea oli niimoodi istuda :)

Karuema ütles ...

Eks see volbri defineerimine paras loomingulisuse harjutus ole küll, aga vahva on ikkagi, et kuidas keegi ühte sõna mõistab, ja mis sellega seoses kõik meelde tuleb...Munga kostüüm on sul muidugi shikk:)

TwD ütles ...

Päris huvitav! Mina sain nii aru, et volber on 30.aprilli öhtu ja öö; 1.mai on hoopis teist tähendust kandev päev. Aga vöib-olla ma eksin?
Huvitav veel, volbriöhtu kostyymipidu on mulle samuti vööras (enne Eestist ja nyyd siit). Perioodil 10-15.a. tagasi sai niisama tule juures vahitud, käisime kordamööda söprade juures, kel aed oli, heal juhul ka saun köetud. Sai grilli tehtud ja juttu aetud ja muidugi ka pisut kangemat vöetud. (Tallinnas oli selline noorte joomamöll, et kesklinnast hoidsime kaugele eemale, maas oli veel teisel päevalgi pudelikillu meri. Ehk nyyd on asi parem?).

Kui 2000-ndal Norrasse (ja sealt hiljem Rootsi tulime), siis alles nägin siinseid hästiorganiseerituid ja rahulikke rahva- volbripidustusi. Ei mingi avalikku joomist ja laaberdamist. Tahtsin purgi ölut kaasa vötta, et all kanali ääres tule juures ära juua, mees ytles, et ei tohi, teeme pärast grilli, siis jood ;)! Kostyyme siin vist ka ei harrastata,pole peale sattunud, see nagu rohkem halloweeni teema.