16 mai 2008

Liikumine. Ameerikasse.

Selle nädala fotojahi teemaks on liikumine.
Ega siin maakeral polegi ühtegi asja ega olendit, mis püsiks paigal. Isegi näiliselt seisvas asjas ju miskid elektronid liiguvad.
Eriti usinad liikujad on inimesed. Neil on vahel vaja kohe päris kaugele liikuda.
Kolm aastat tagasi, jüripäeval, mina liigutasin ennast USA-sse.
Kõigepealt siis Estonian Airiga...
...ja siis Finnairiga,...

... et lõpuks hingata american airi,
JFK lennujaamas New York Citys.

Lennujaamast rongiga uue kodu poole.

Ah jah, tegelt ma läksin ju taksoga. Lennujaama õhurongi (air train) pildistasin ma siis, kui käisin ühel tuttaval lennujaamas vastas.


Enne mind olid nii mõnedki jõudnud siia saabuda.
Wikipedia pakub, et praegu elab siin 304 miljonit inimest, järelikult on nad siin päris hästi paljunenud.

Neil esimestel tulijatel olid näiteks sellised kohvrid ja oma padi ka kaasas.

Aga mul oli selline kohver.
Mul oli teine kohver ka veel ja osa asju tulid mulle postiga järgi.
Inimene peab ju oma elamist seljas tassima, nagu tigu.

Siin vabaduse seeliku serva all ma nüüd kükitan.

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

nii nunnu ja natuke nostlgiline liikumine ajas:)
niisugune see elu on:)

Anonüümne ütles ...

see on küll superpostitus. natuke nostalgiline, samas uue õhinat täis..

kas oled tehtud otsusega rahul?

enetimm ütles ...

hästi huvitav teema lahtiharutamine! ja tõsi, nostalgiline, meiegi saabusime siia riiki vaid kahe kohvriga, ja kogemusega, kui vähe inimesel vaja on... nüüd muidugi annaks oma kraami alles kokku pakkida ;)

Reede ütles ...

Asjadega on jah nii, et hakkavad nad paljunema siis, kui kuskile paigale jääda. Aga veerevale kivile sammal ei kasva :) Ma olen suhteliselt palju kolinud ja seeläbi asjadest ka vabanenud. Ning nüüd vaatan iga asja, mis tahab minu juurde tulla, kui kolitavat objekti :) Et kas mul seda ikka on nii väga vaja, et tasub tassimist.
Aga siiatulemise otsusega olen väga rahul :) Ega ma ei tulnud ju tegelikult New Yorgi ega USA pärast. Tulin ainult ühe kalli inimese pärast ja see ei lase mul seda linna ning riiki eriti objektiivselt hinnata. Ei olnud mul millegi muu, kui ainult oma mehe suhtes, ootusi. Minu mees on muidugi maailma parim :) ja seega on ka New York üks ütlemata ilus koht :)
Siiski, kui püüda asja kõrvalt vaadata, siis see linn siin on elamiseks sobilik küll. Tuleb ainult leida enda jaoks õige neighbourhood, kus on hea olla. Valikuvõimalustest siin puudus pole.

Anonüümne ütles ...

No nyyd see parima mehe jutt votab ohetama.... :) Vastupidi ikka ka sama...

Ti:a ütles ...

näedsa, ajas liikumine tagasi olevikku piltide abil mis viivad kuhugile punktist kallis punkti kallis , tore ja huvitav :)

Lilly Munster ütles ...

Sa oled nagu Lutsu Tootsi lugude apteeker. Kogu varandust kannad endaga kaasas :)

Anonüümne ütles ...

Väga mõnus teemalahendus! Uudne ja isikupärane!

Reede ütles ...

Aitäh :)