29 mai 2008

Kaupu aafriklaste laadalt




Maonahast kotid, väidetavalt on kasutatud mitteohustatud liikide nahku.


Nahast sandaale oli hästi palju.


Ja muidugi palju trumme.

9 kommentaari:

Triin ütles ...

Tere!
Mul on hoopis üks blogialane küsimus.
Ma ise ka väikestviisi blogin, aga jama selles, et minu pildid, mis üles laen, ei lähe sugugi klikates suuremaks. Kas sina oskad aidata, milles viga võiks olla?
Kõike parimat siiski - ja väga tore blogi!
Triin

Reede ütles ...

Mina olen asjast nii aru saanud, et see, kas pilte saab suuremaks klikata, oleneb üles laetud pildi algsest mahust. Blogger näitab suurema mahuga pilte blogis väiksemalt, alles pildil klikates saab vaadata originaalsuuruses pilti. Kui üles laadida väiksemahuline pilt, siis ta klikates enam suuremaks ei lähe.
Kui näiteks vaadata selle postituse esimese pildi suurust siin blogis (teen hiirega pildil olles parema nupuga kliki ning ilmunud tabelist vaatan, mis Properties all Size on), siis ta näitab suuruseks 38 113 baiti. Kui sellesama pildi suuremaks klikkan, siis saab jällegi Properties alt vaadata, et pildi originaalsuurus on 218 498 baiti.
Ka minu blogis on väiksemamahulisi pilte, mis klikates suuremaks ei lähe. Näiteks eelmise postituse Puud ja põõsad viimane pilt on juba originaalis väike.
Ma tavaliselt teen blogi jaoks oma pildid umbes 100-200 kilobaidiseks, aga vahel võtan suuremast pildid tüki ja siis on ta maht väiksem.
Bloggeril on piltide tasuta üleslaadimiseks mahupiirang peal ja selles mõttes on parem, kui pildid on väiksemad. Aga liiga väikeseks tehtud piltidel võib jälle kvaliteet kannatada. Kuigi jah, ega mu pildid mingi kvaliteetsusega just ei hiilga, teen tavalisi turistipilte, käigu pealt, nagu elu asju ette annab :)
Aitäh heade sõnade eest, Triin :)

Triin ütles ...

Teil on küll seal öö, meil aga varahommik. Tulin muidugi kohe uurima, kas äkki oskasid mingit tarkust mulle öelda:)
Läksin oma blogi viimasele postile (http://triinkokkab.blogspot.com) ja proovisin siis size vaadata.
Esimese pildi size oli 17 397 - ei saa klikata suuremaks ja teise pildi size oli 22 395 - kah ei anna suuremaks klikata.
Ma ei saa endiselt aru, mis jama see võib olla:( Vahest tahaks midagi lähemalt ju vaadata, mis pildi pealt välja ei tule, aga ei klikkagi.
Oeh.
Aga siiski ma tänan abi eest:)

Reede ütles ...

Triin, sa pane blogisse pilt, mille algsuurus on umbes 220 000 baiti ja proovi siis suuremaks klikkamist. Pildid, mille suurus on ainult 17 000 - 22 000 baiti, on väikesemahulised ja neid ei saagi suuremaks klikata.

Anonüümne ütles ...

aga mul on üks tööteemaline küsimus :)

et mis tööd Sa teed?
see küsimus on mul sellepärast, et mul on suur tahtmine San Diego'sse kolida aga ma ei tea kuidas võiks seal oma elu alustada ja millist tööd valida/leida/otsida?

ma olen praegu 17 aastane, varsti saan 18 :D

Anonüümne ütles ...

järele mõeldes ei saagi vist nii kergekäeliselt USA'sse elama minna? (tööviisad ja niisama mitte lubamised?)

Reede ütles ...

Ma ei teegi tööd. Aga sügisel ilmselt hakkan tööinimeseks, sest kaua ma ikka oma mehe kulul elan :)
Ega siia riiki (nagu ka enamustesse riikidesse) niisama elama tulla ei saa jah, et lihtsalt otsustan, et nüüd lähen ja elan selles riigis. Alustada tuleb seaduste lugemisest, et mis tingimustel on võimalik konkreetses riigis pikemalt olla. Tööviisa saab ainult sellise töökoha kaudu, kes otsib omale välismaalt tööjõudu (kruiisilaevad, au pair agentuurid jms). Kui neisse kandideerida ja osutud valituks, siis töökoht ajab ise viisaasjad joonde.
Kui leiad omale mõne kooli, kus õppida tahad ning sinna sisse saad, siis saad õpilasviisaga riiki tulla. Jne.
Kõige enne peab muidugi väga hästi teadma, mida üldse teha tahad (sellest on natuke vähe, et tead, et just San Diegos tahad elama hakata :))
Igatahes edu unistuste täitumiseks!

Anonüümne ütles ...

ok. aitäh :)

Triin ütles ...

Ma avastasin selle, et kui ma panen blogisse pildi large suurusega (mitte ei vali mediumi ega smalli), siis saan suuremaks klikata. Vähemalt ühe korra proovisin ja mõikas.Lihtsalt blogiruumi läheb rohkem.

Mina käisin New Yorgis novembris ja nüüd ihkan tagasi! Esimesel päeval mõtlesin, et kuhu ma sattunud olen, teisel hakkas juba meeldima ja kolmandal oli kahju ära tulla. Tahaks tagasi! Aga parku on Eestis elu nii kalliks läinud, et reisiraha kogumine läheb palju keerulisemalt, kui muidu.

Igatahes vaatan suure kadedusega Sinu blogi ja unistan!:)