05 mai 2008

Retuus

Tänapäeval hoolivad noored daamid oma tervisest.
Minikleidi all nad kannavad ilusat värvilist pikka pesu, et kints ei külmuks.
Meie omal ajal saatsime vanaema kukele, kui ta käskis karupüksid jalga tõmmata.
Tõsi, tänapäeva noored kannavad seda pesu ja saapaid ka 35-kraadise kuumaga.

3 kommentaari:

Helen ütles ...

ja ma mõtsin et see on moes ainult siin (Taiwanis)! :) ka siin kantakse mega palavusega näiteks musti retuuse või siis vähemalt pikki põlvikuid. Ja ka igasugused kirevad ja värvilised versioonid on väga moes.

luize ütles ...

nojaa, aga kui oleks ka sellised lillelised karupüksid old? äkki ei oleks saatnudki.
aga ma mõtsin, et see retuusimood hakkab üle minema juba. mu teismelisel olid kõvemad tuurid kaks aastat tagasi, et kangesti oli vaja. nüüd on vist kõigil sukapükstel labad ära lõigatud, igatahes enam retuuse ei nõuta.
sis kui meil liibukad moodi tulid, nii 80-ndate lõpu poole, siis kanti küll mõnuga. ja mul on endalgi praegu mõned kapis. peaks selga tõmbama. võinoh, jalga ikka. eriti nad küll ei soojenda, karupükstega võrreldes igatahes.

Reede ütles ...

Karupüksid jah väga inimsõbralikust materjalist polnud. Ma täpselt ei mäleta, kas mul üldse olid karupüksid. Vist enne kooli ikka olid.
Aga 80-ndatel ja 90-ndate alguses käisin ma ise ka rõõmsalt mustade retuuside ja pika kampsuniga tantsimas. Ei häbenenud ma midagi, kuigi olin sellel pildil olevast neiust ikka tublisti laiem. Kole värk :)
Siin vist retuusid veel moest ei lähe, suvehooaja puhul on neid väga palju variante poest saada.
Selle aasta uus asi on eri toonides ruudulistest lappidest tehtud lühikesed püksid. Need mulle meeldivad.
Ja lillelised ketsid muidugi ning pitsist tennised.