01 september 2007

Ka mina... :)

Sain Ieskalt märgi rinda :)
Asja mõte seisneb selles, et naissoost blogitajad saaksid üksteist/teineteist tunnustada ning toetada, igaüks, kes Rockin’ Girl Bloggeriks saab, nimetab edasi viis tüdrukut/naist. Märgi andmine endaga kohustusi kaasa ei too, küll aga on tunnustus märgi saaja blogile.
Ma ise jagaks seda kohe kõigile, kes mu blogrullis on, aga osad neist on paraku mehed :)
Ja ma arvan, et ma jagaks seda ka neile, kelle vahvaid blogisid ma veel üles pole leidnud.
Aga ok, praegu saadan selle edasi Katule, Kajale, Kristale, Suur ja Väiksele ning Väikesele Nõiale.

3 kommentaari:

Katu ütles ...

ooo... aitàh :)

Karuema ütles ...

aitähh, aitähh.
muideks sa oled nii vahvad pildid teinud. anna sulle vastu kohe pildiblogi auhinna :)nii et saad veel teisegi märgi rinda. ja kolmanda - reisiblogi märgi, sest NY on minu lemmikpaik, ja loen seda blogi juba puhtast nostalgiast :)
ja kirjuta ikka sagemini .

Reede ütles ...

Aitäh :)
Sulle, Kaja, auhind heade inimlike tekstide eest!
Ma proovin sagedamini kirjutada :) Mul on kogu aeg hunnik pilte ees ootamas, et saaks juba blogisse. Aga aeg kaob kuhugile ära kogu aeg ja mõned teemad muutuvad enne vanaks, kui blogisse saavad.