23 september 2007

Kodusisustuspoe WC. A lot of money for the crapper.



Manhattanil, Union Square'i lähedal on 6-korruseline kodusisustuskaubamaja ABC Carpet & Home.
Seal müüakse uusi ja vanu asju, käsitöid kogu maailmast.
Hinnad on seal Manhattani väärilised - tilluke maarjakasest kausike maksab $165 ja Pakistanist toodud 3x3 meetrine käsitsipunutud vaip $118 000 (huvitav, palju selle vaiba valmis teinud pakistanlasele ta töö eest maksti?)
Kaubamaja vetsust võib ka endale asju kaasa osta.
***
ABC Carpet & Home is located near Union Square in Manhattan.
It's an interior decoration store, stocking both old and new handicraft, catering to mostly wealthy clientele.
Prices are expensive, worthy of its Manhattan location.
A little turned wooden bowl sets you back $165 and a hand-wowen rug from Pakistan a whopping $118 000.
I wonder how much the Pakistani who made it, got!
Everything is on sale including the equipment in the restroom.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

armas Siiri,

Sa oled osanud Suure Õuna mulle väga isepäraselt lähedale ning arusaadavaks tuua, rohkem näidates ja vähem arvustades.

ent väga tagasihoidlikult oled iseend eksponeerinud, vägagi! teinekord oleks kena ka Sind vilksamisi fotodel märgata, töötoimetustest lugeda, koduloomisest lugeda..

oled hea jälgija (observer) ning märkaja, aitäh Sulle senipakutu eest!

Leelo Maarja

Karuema ütles ...

tõesti tore see ahmeerika elu, vetsust kaupa osta - seda vist saab tõesti vaid juu ess and ei-st.

Reede ütles ...

Aitäh, Leelo, heade sõnade eest :)
Aga ma siiski selles blogis ennast eksponeerima ei hakkaks. Sest siis võib juhtuda nii, et tuleks välja minu tõeline pale :):):)
Tegin selle blogi põhiliselt sellepärast, et kõigile oma sõpradele-sugulastele-tuttavatele, kellega olen kirjavahetuses, ei peaks samu pilte meilile saatma (nüüd saadan ainult endast ja oma mehest neile vahel pilte). Paraku eraelu elamine puudutab paljusid teisi inimesi ja ma lihtsalt ei taha teistest eriti kirjutada. Mul on üliarenenud vastutustunne ja nii ma kahtlen tihti, kuidas täpselt mu sõnad võivad kellegile mõjuda. Vahel teiste blogisid kommenteerides on mind valesti mõistetud - seega tuleb mul veel õppida, kuidas kirjutada nii, et oleks selge, mida ma mõtlen.
Aga kui nüüd hästi järele mõelda - võibolla on minus liiga sügavalt sees see eestlaste kompleks "mida minust küll mõeldakse?" :)
Aga kindlasti ma kirjutan oma uutest avastustest tavalise elu elamisest siin linnas - võibolla on kellegil neist kasu ja võibolla on mul endal ka aastate pärast seda huvitav lugeda (kui blogger vahepeal hinge ei heida, nagu tasuta asjadega tihti juhtub).
Muide, mulle on paar sõpra öelnud, et olen vaese mehe Neeme Raud :):):) Loodan, et Neeme Raud ei tunne ennast nüüd puudutanuna :)


Kaja - kahtlemata on kõik siin müügiks :) Viimasel ajal tundub, et ka rahvas on müügis (töökohad kaovad Hiinasse). Üks New Orleansi politoloogia õppejõud ütles, et USA kapitalism erineb Euroopa omast selle poolest, et Euroopas on riik rahva jaoks, USA-s aga riik inimeste eest ei hoolitse (põhiline on seesama töökohtade probleem - ma olen juba päris harjunud kohalike uudistega, kuidas inimesi kümnete tuhandete kaupa koondatakse, sest tehased lähevad kinni, asemele ei tule aga midagi). Siin peab igaüks ise vaatama, kas jääb ellu. Vahel aga on inimesel kasvõi ühekordset riigi abi vaja. Ma ei ole poliitikainimene ja ei tea, mis seaduspärasuste järgi riigid arenevad ja mis on õige, aga kui rahvas enam riiki ei usu, siis midagi on nihu.
Kuidas mu jutt nüüd kaubamaja vetsust USA riigijuhtimiseni jõudis :)

Karuema ütles ...

ei no asjal on point, ja mina loen sinu blogi ka sellepärast, et mul on siit pea iga kord mingi ahha elamus saada:) ja mulle meeldib, kuidas sa asju körvalt kaed ja analyysid. lase aga samas vaimus. ja kui vahel ei kirjuta, siis tea, et hakkan muretsema.
p.s. olen muideks suur ny fann, kahjuks vaid korra käinud, aga mulle meeldib selle linna eriline aura...