06 september 2007

Tänavakunst. Street Art.

Meie tänaval on üks kena koht, kus saab lasta maniküüri teha.
Tegelikult on neid kohti rohkem, nii umbes iga saja meetri kohta üks.
See siin paistab aga silma sellega, et oma käterätikuid ja põrandapesuasju kuivatavad nad otse tänaval, postikeste otsas.
Vahel kukub mõni riidetükk maha kah ja lebab seal rõõmsalt õhtuni.
Iga päev on möödakäijate rõõmuks moodustatud uus installatsioon :)
***
There is a nice nail studio on our street where you can do your talons if you please.
Actually this is not the only place around, one can find them every 100 yards or so.
Our one stands out by virtue of rather unique way of drying their laundry.
There are two pipes, one on either side of the pay phone.
That's what the nail studio folk merrily hang the canvas on.
They don't seem to be bothered by the wind occasionally blowing their stuff down.

6 kommentaari:

Anu ütles ...

jah, euronõuetest pole nad küll midagi kuulnud :)

Reede ütles ...

Jep, Euroopa on kaugel.

Karuema ütles ...

kena kodune värk. ega see juu ess and ei on üsna sarnane venemaaga mõnedes asjades.

Reede ütles ...

Ma siin aegajalt mõtlen selle peale, et miks USA tundub nii NL-i moodi olevat. Kas sellepärast, et suur riik (=hooletu asjaamine) või sellepärast, et võrreldes Eestiga mitmes asjas ajast maas ja vanaaegne. Ettevõtted ei kasuta sugugi internetti-välismaksekorraldust pead käima pangas tegemas, mitte ei saa kodus teha, koduleheküljed on vigased või olematud (internet leiutati siin riigis või mis?). Järjekorraautomaate pole, aga järjekorrad on hiiglaslikud, teenindajad on kurjad ja ükskõiksed (on jah, paljudes kohtades).
Mul on siin tihti tunne, et olen ajas tagasi läinud, mitmed asjad tuletavad (nõukaaegset) lapsepõlve meelde.
Ainult et inimesed tänaval pole nõukaajast, õnneks :)
No ja seda puhtusepidamist vaatan ma siin kui kultuuride erinevust :)

Anonüümne ütles ...

kle, ma olen sinuga hädas :) süstematiseerisin siinn omi asju, ja tahtsin sind oma lemmik pildiblogidesse panna, sest su pildid on nii vahvad...aga ei saa, sest vahel sul juttu ka sekka :) ehh neid kunstimeistreid kyll. jääd normaalsetesse blogidesse...

Reede ütles ...

Minu võib panna lahtrisse "identiteedikriis" :)