29 jaanuar 2009

Sülti ja saia

Sülti tegin üleeile. Polnudki nii kole.
Dekoratsioonid porgandi ja konservherne näol jäid seekord ära, sest mõtlesin, et ei tule äkki välja.
Inspiratsiooni sain muidugi Maarjalt :)

Saia tegin täna. Sest miks ma peaks seda poest ostma :)

3 kommentaari:

Maarja ütles ...

mul oli tõeline ohooefekt süldiga, et lapsepõlves tundus nii hirmuskeeruline tegu, aga tegelikult sups ja valmis, või no peaaegu :)

Reede ütles ...

Novot, mul ka nii, et mõtlesin, et äkki on keeruline nagu õlletegu (ma tegelt õlut ka pole teinud, äkki on ka lihtne :)) või midagi niisugust. Aga Su blogis oli nii kena jutt, et kuidas teha ja ma enam ei kartnud :)
Mu mees hakkas juba novembris juttu süldi peale viima ja lisaks on meil kodus seinal Eestist saadetud kalender, kus jaanuaris räägitakse süldist (jaheliha :)) nii et see kuu tuli talle jälle sült meelde. Ja tegelikult mul oli endal ka ikka huvi asja vastu.
Kalendris on kirjas, et Võrumaal pandi süldi sisse ka tangu.

Maarja ütles ...

see tang mulle uudis täiesti, aga ega ma võhik Võrumaa söögitegemistes ka.