17 jaanuar 2009

Kallas

Tegin täna East Riveri ääres mõned pildid.
Üle jõe läheb Robert F. Kennedy nimeline sild (endise nimega Triborough Bridge) ja tagant paistab Manhattan.


Tõusu ajal jäävad need kivid vee alla.

Kallas on kaetud värviliste klaasikildudega. Inimesed ju viskavad pudeleid jõkke lahke käega.
Pudelitest saavad lihvitud klaasikillud, mis lainete tulles kõlisevad kividel nagu mündid.

Hell Gate Bridge.

3 kommentaari:

enetimm ütles ...

klaasitükid paistsid esialgu nagu väikesed lehekesed kivide vahel - ilus, aga samas nii kurb...

(sõna kinnitamine kommentaariks tõi mul praegu just ette taolise: persesse. esimese hooga panin rõhu keskele, kui seda lugesin :)

Eppppp ütles ...

Ajad mulle oma blogivaadetega New Yorgi nostalgia peale!

Reede ütles ...

Mulle meeldib värviline klaas väga. Võiks sellest mingit kunsti ja ilusaid asju teha :) Aga mulle ei meeldi, et ta jões asub. Kusjuures meil on kaldaäär prügikaste täis ja ma ei saa aru, mis sunnib pudelit vette viskama.
Nüüd meil tuli jälle lumi maha ja on ilus. Võiks Tartu maratoni siin ära pidada :)