17 jaanuar 2009

Eestlased - psycho nation

Leidsin mina internetist sellise arvamuseavalduse.
what's wrong with you Estonians?!
you girl are, what, 8?, and you use internet?!
PSYCHO NATION!
See muidugi minu kohta ei käinud, ma pole enam 8-aastane girl.
Ah ei, natuke käis ikka, ma olen ju eestlane ja kasutan internetti :)
Meenus mulle praegu, et hiljuti arutati Eestis teemat, et kas laps mobiiltelefoniga sobib kokku. Aga kas internet sobib lapsele? Kui vanale lapsele?
Kas maailm sobib lapsele?

Kuna selle avaldusega esineja on oma profiili märkinud aserbaidžaanlane, siis panen siia ühe lingi, kus on näha, kuidas sealtkandi inimesed (sedapuhku küll armeenlased) arvutit kasutavad.

3 kommentaari:

Ti:a ütles ...

Ulatan ühe meemi ja kutsun osalema :) !

Reine ütles ...

Ka mina meemisin Sinu blogi :) ning kutsun Sind sellest osa võtma!

Reede ütles ...

Tänan tähelepanu eest :)
Kahjuks pole mul hetkel meemidega tegelemiseks aega, võibolla mõni teine kord.