10 jaanuar 2009

Delikatess


Kuna ma suvel Eestis unustasin rabarberit süüa, siis mõtlesin, et ostan seda siit, vaatamata kõrgele hinnale (üks küllalt peenike vars maksab keskmiselt 1 dollar, kilohind on umbes 106 eesti krooni). Nojah, maitses teine nagu Hispaania päritolu maasikas, st nagu värske hein.
Panin mina tema pisarakoogi sisse, õnneks haput maitset andis hästi, aga rabarberimaitse jäi seekord ära. Võibolla on asi selles, et talv on praegu :)
Huvitav, kas need punased sõstrad, mida Brighton Beachil (ma mujal pole neid müügil näinud) müüakse (kilohind 250 EEK-i) maitsevad nagu päris punased sõstrad?

3 kommentaari:

AlexRobin ütles ...

Nii vana ja nii naiivne !

Ei maitse nagu päris, maitsevad nagu hispaania maasikas vol.2, sest nende mammude hooaeg põhjapoolkeral on alles suve lõpus :)

Aga muidu on ikka samasugused punased :P

Reede ütles ...

:)
Inimene ikka loodab, kuni elab :)
Kuigi jah, paadunud eestlasena ei usu ka mina, et miski võiks päris olla :)

Askeldaja ütles ...

Kui ma rabarberit ostan, siis kassas alati küsitakse, mis selle asja nimi on ja mida sellega tehakse :)