31 jaanuar 2009

Isehakanud liuväli

Astoria park on kohati jääs. Või õigemini on seal paar kohta, mis veel pole jääs.
Inimestele jää meeldib, nad käivad seal liugu laskmas.
Panen täna nähtud poosid fotojahti ka.
Inimesed piltidel ei ole kukkumas, nad täitsa vabatahtlikult on pikali heitnud.



Teiste poosid on siin.

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mina kardan libedat, sellepärast need uljad jäälseiklejad võtavad õlad võdisema. vabatahlikult ma sinna küll liuglema ei läheks.

aga poosid on neil head :)

tegelinski ütles ...

Tore, et vabatahtlikult, ma igal talvel teen mõne sunniviisilise libisemise-maandumise, ja seepärast olen rõõmus, et fotole pole sattunud :)

Oudekki ütles ...

See viimane on ehte jääpoos. Hästi tabatud ja see pisike liikumine, see ainult lisab usutavust. Väga hea!

kukupai ütles ...

Jää paneb jah igasuguseid poose võtma :P

Punapea Kroonikad ütles ...

Teine pilt on mõnus - selline sünkronis käpuli olek :)
Ma oleks ka ilmselt ainult sellises asendis nõus libedal edasi liikuma :D

enetimm ütles ...

Küll on vahvad võtted! Nii loomulikult tulevad need poosid jää peal välja :)