25 jaanuar 2009

Putuka vaheaeg

Fotojahis on seekord makroteema.
Mu kaameral makroobjektiivi (veel) pole, seega kasutasin lihtsalt makrovõtet.
See siin on mingi tundmatu putuka (liblika, mardika?) nukk, kes elab mul aknalaual purgi sees. Pikkust on tal 1,5 cm.
Sain mina tema endale nii, et paari kuu eest avastasin aknalaual olevate pelargoonide lehtedest augud. Ja siis asjasse süvenedes leidsin kaks kena rohelist ussikest lehtedel ringi roomamas.
Ussid panin purki ja andsin neile kahepeale ühe värske pelargoonilehe päevas. Paar nädalat nad sõid ja siis üks suri ära ning teine keeras omale paarist lehest pesa kokku. Ja muutus ühe päevaga selliseks pruuniks asjaks.
Kui temast pilti tegin, siis ta keeras oma ülemist otsa (sealt on paar lühikest tundlat väljas) edasi-tagasi, järelikult on elus.
Nüüd ma siis ootan, et kes temast lõpuks tuleb.
Teiste suureks tehtud väiksed asjad on siin.

6 kommentaari:

enetimm ütles ...

Selline lemmikloom kuluks mullegi ära, kelle eest ei pea liiga palju hoolitsema :)

Oudekki ütles ...

Mulle meeldivad selle pildi puhul eriti tema vàrvid. Kuidagi mòtlemapanevad... Vàga hea ju.

Reede ütles ...

See on päris hooldusvaba lemmikloom jah :) Iseasi, kas just lemmik :) Rohkem selline science experiment.
Otse loodusest võetud värvid on alati head, tasakaalus :)

Ti:a ütles ...

ma kardaks sihukest looma, sest ta võib paljunedes, mida ta tõenäoliselt ükspäev teeb, kõik muu looduslikku klorofülli sisaldava nahka pista...
pilt ise on muidugi ilus :)

Reede ütles ...

Noh, ma ise kardan teda ka natuke, sest äkki tuleb temast kole mardikas.
Ma teda muidugi loodusesse paljunema ei lase, kui tast üldse elulooma saab.

tegelinski ütles ...

Tuleks vist pelargoone juurde muretseda :)