31 oktoober 2007

Inglise keel selge teil või? A tonque twister.

Selliseid asju nad siis käsevad ette lugeda. Lugege kellegile see ette ja las tõlgib. Kuulmise järgi.

Esimene harjutus, ALGAJATELE

Kolm nõida vahivad kolme Swatch kella. Milline nõid vahib millist kella?
Ja nüüd inglise keeles:
Three witches watch three swatch watches.Which witch watches which swatch watch?

Teine harjutus, EDASIJÕUDNUTELE

Kolm transvestiidist nõida vahivad kolme nuppu Swatch kellal. Milline transvestiidist nõid vahib millist nuppu?
Ja nüüd inglise keeles:
Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which switched witch watches which Swatch watch switch?

Kolmas ja viimane harjutus, täielikele PROFFIDELE

Kolm šveitsi transvestiidist nõida, kes soovivad ennast ümber lõigata, vahivad kolme nuppu Swatch kellal. Milline ümberlõikust ootav transvestiidist nõid vahib millist nuppu?
Ja nüüd see kõik inglise keeles:
Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, watch three swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch, which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?

See pole minu tõlge ja minu mehe tõlge ka mitte. See asi saadeti mulle Eestist. Koos tõlkega.

Aga see pilt on tehtud 10 aastat tagasi Inglismaal, Chesteris.

Kuna seal on liiklus vasakpoolne, siis on tänavatele igaks juhuks kirjutatud, kuhupoole peab vaatama enne, kui üle sõidutee hakkad minema. See kiri aitab tõhusalt lolle turiste nende hädas.

6 kommentaari:

Katu ütles ...

:))))

abiks harjutus.
Eestist ikka tuleb teinekord hàid asju eksole :)

Reede ütles ...

Ma esimene päev ei julgenud seda harjutust isegi proovida mitte. Nii kole tundus. Aga täna juba paari sõna proovisin.
Eestist tulevad head asjad jah, sellised, kus saad kohe aru, milles on point :)

Anonüümne ütles ...

Tere, olen hetkel UK-s, aga minu arvates liigutakse siin ikke õigetpidi (keegi ei sõida ainult tagumise käiguga) ja vasakussuunas mudugi. :)

JR.

Reede ütles ...

Tundub, et mul on tekkinud eneseväljendusraskused.
Tegelikult tahtsin oma kommentaariga öelda, et Eestist tulevad asjad, mis külmaks ei jäta :)

Reede ütles ...

JR-i märkus muidugi jumala õige :)
Nii et ma täiendan oma teksti pisut.

Mari ütles ...

Panime kunagi selle teksti oma 'native speakerist' sõbrannale ette - pudistas nii, et vähe polnud :) Noh, eks ta oli natuke veini ka joonud.