14 oktoober 2007

25 aastat hiljem

Räägitakse, et mehed jäävad elu lõpuni lasteks.
Mulle tundub, et naistega läheb samamoodi :)
Kui ma olin aastasadu tagasi teismeline, siis tegime klassiõdedega omale kaustikud, kuhu lasime kõigil kirjutada, mis on nende lemmikud.
Ja peidus olevale lehele lasime kirjutada, mida teine arvab minust. See peidus olev vastus huvitas muidugi kõige rohkem.
Klassivend, kellesse olin tervelt kaks aastat (6. ja 7. klassis) armunud, kirjutas mulle:
sa oled nõnda kena, kui minu vanaema,
su jalad on kui pakud ja juuksed on kui takud :)
Sedasi siis.
Aga ma olin armunud edasi :)



See kaustik oli mu õe oma, kirjutatud aastal 1978.
Ajal, kui inimesed kirjutasid oma väikeste kätega ridu paberile, piirduti viieteistkümne küsimusega :)
Nüüd siis asja juurde.

1. Kas sa said nime kellegi järgi?
Ei tea.
2. Millal viimati nutsid?
2005. aasta kevadel.
3. Kas sulle meeldib su käekiri?
Kui jõulukaarte kirjutan, siis jah. Konspektides leiduvad kraaksjalad ei ole eriti kaunid.
4. Mis on su lemmiklõunasöök?
Grill-lõhe tartar kastmega.
5. Kas sul on lapsi?
Nope.
6. Kui sa oleksid teine inimene, kas oleksid endaga sõber?
Kahtlemata :)
7. Kas oled tihti sarkastiline?
Oo jaa. Ma olen ju eestlane :)
8. Kas su kurgumandlid on eemaldatud?
Ei.
9. Kas sooritaksid benji-hüppe?
Mitte mingil juhul.
10. Millised on su lemmikmaisihelbed?
Ma ei söö maisihelbeid. Aga kui "Kalev" toodaks neid 29-kopikalisi Maisikepikesi, mis vanasti, siis ma telliks neid siia kastikaupa.
11. Kas seod paelad lahti, kui jalatsid ära võtad?
Oh ei.
12. Kas pead end tugevaks?
Füüsiliselt olen tugev küll. Vaimne tugevus võiks parem olla.
13. Milline on su lemmikjäätis?
Vanilliblombiir, see õige (Eestis tehtud).
14. Mida märkad inimese juures esimesena?
Mul on see viga, et ma ei märka üldse inimesi :) Oma mehele olen ka tänaval otsa vaadanud, kui võõrale. Muidugi siin New Yorgis mõni keha ikka kargab näkku, kas ebaproportsionaalse rinna või tagumiku kujul. Aga kui inimene juhtub minuga rääkima, siis vaatan talle silma.
15. Roosa või punane?
Roosa
16. Mis sulle enda juures kõige vähem meeldib?
Oma seisukohtade enda teada jätmine, kui ei oska olukorda diplomaatiliselt lahendada.
17. Mida igatsed kõige rohkem?
Et ma lõpuks ometi valdaks inglise keelt vabalt :)
18. Millise asja ostsid endale viimati?
Mäekristallist küünlajala.
19. Mida hetkel igatsed?
Tiina sünnipäeval olla.
20. Mida viimati sõid?
Granaatõuna
21. Mida hetkel kuulad?
Ei kuula midagi.
22. Kui oleksid rasvakriit, siis mis oleks sinu värv?
Samblaroheline.
23. Lemmiklõhn?
Roosilõhn. Ja suvehommiku lõhn Eestis. Või siis pagaritöökoja lõhn öises New Yorgis.
24. Kellega telefonis viimati rääkisid?
Oma mehega.
25. Parim spordiala, mida telekast jälgida?
Võistlustants, rühmvõimlemine.
26. Su juuksevärv?
Geneetiliselt olen pärinud värvi nimega "tume hiir" (mu Eestis oleva juuksuri hinnang), mida praegu varjan Revloni strawberry blondiga.
27. Su silmade värv?
Sinine.
28. Kas kannad kontaktläätsi?
Ei.
29. Lemmiktoit?
Tomat igas olekus.
30. Kas õudusfilm või film õnneliku lõpuga?
Vahet pole, peaasi, et oleks huvitav ja vaatajat mitte alahindav.
31. Mis filmi viimati vaatasid?
"Hullumeelsus". Järge ootab "Valgus Koordis"
32. Mis värvi pluusi hetkel kannad?
Tumesinist.
33. Suvi või talv?
Soe suvi ja lumega talv.
34. Kallistused või suudlused?
Ikka mõlemad
35. Lemmikmagustoit?
Kreembrülee.
36. Mis raamatut hetkel loed?
"Teine lugemik" -välja antud aastal 1921 Tallinnas
37. Mida su hiirematt kujutab?
38. Mida viimati telekast vaatasid?
BBC uudiseid
39. Lemmikheli?
Ookeanimüha.
40. Rolling Stones või The Beatles?
The Beatles
41. Mis on kõige kaugem riik, kus oled puhkamas käinud?
Puhkan juba kolmandat aastat USA-s :) Aga Eestis elades Inglismaast kaugemale puhkama ei jõudnud.
42. Kas sul on mõni eriline oskus või anne?
Mul on kaasasündinud hea hüppevõime, ütles mu treener. Ma ei pidanud kaugushüppes väga pingutama. Paraku pole selle teadmisega mul midagi peale hakata.
43. Kus sa sündisid?
Kilingi-Nõmme sünnitusmajas. See pisike majake on praegugi alles, nüüd on see kellegi kodu.
45. Millal tutvusid viimati uue inimesega?
Üleeile Van Cortlandti pargi golfiväljakul sealse töötajaga. Sinna parki on meie kodust umbes 2 tundi rattasõitu. Mitte et ma oleks golfi mängimas käinud, aga me jõudsime ratastega sinna ja küsisime teed ning läks pikemaks jutuajamiseks, kuna ta elab meile päris lähedal.
46.Ütle üks blogija, kellega kohtuksid reaalelus?
Ainult üks? Ok, Pirjoga :)
47. Üks blogija, kelle blogi võiks avaldada raamatuna ja sa ostaksid?
Õnne Afganistani raamatut loeks hea meelega.
48.Kes oleksid järgmises elus, kas mees või naine?
Naine
49.Kui ei saa taaskehastuda inimesena, siis kellena?
Linnuna.
50.Kelle ankeete lugeda soovid, ütle vähemalt kümme nime?
Soovin lugeda kõigi ankeete, kes soovivad seda ankeeti täita.
Ja tervitan kõiki, kes mind tunnevad. Ning soovilauluks on "Seitseteist" :)

8 kommentaari:

Mari-Leen Albers ütles ...

minu vanaemale kirjutas mingi peika 1930ndatel maja seinale:

sa oled nagu rukis,
su juurde tulen sukis..

oli ka teine armunud! :D

Reede ütles ...

Oo, see on kaunis luuletus :)

Anonüümne ütles ...

sul on jumala äge hiirematt!!!

Reede ütles ...

Hiiremati kinkis mulle hea sõber, kes läks Jaapanisse mehele. Seal peal on erinevate sushide pildid ning nimetused jaapani ja inglise keeles.
Mulle ta ka meeldib :)

pirjo ütles ...

Siiri, ma olen täiesti meelitatud! :)
Pärast ESSi kontserti kadusid käest ja siis ei saanudki kokku leppida, et millal kokku saada.
Aga endiselt, et kui siia minu kanti peaksid sattuma, siis anna aga teada (pirjo@mail.ee) ja teeme miskit toredat koos!

Reede ütles ...

Oh Pirjo, sealt kontserdilt kadumisega sai nalja. Ma läksin ju vetsu ja kuna mul esinevad pidevalt orienteerumisraskused, siis vetsust väljudes valisin vale suuna, sattudes mingi välisukse juurde. Ukse juures seisis mees, kes lahkelt selle ukse ka avas ja mind välja juhatas. Enne kui millegist aru sain, olin tänaval ja otsustasin, et kirikusse tagasi trügimine võib lõppeda järjekordse eksirännakuga :) Seega lahkusin pea püsti ja elegantselt.
Siinkohal vabandan oma käitumise pärast :)
Ja ma võtan Sinuga kindlasti ühendust, kui Manhattanile tulen.

Anonüümne ütles ...

30. Kas õudusfilm või film õnneliku lõpuga?
Vahet pole, peaasi, et oleks huvitav ja vaatajat mitte alahindav.


---kui tuhm saab yks inimene olla:)
sisuliselt oli ju praegu nii, et kysiti kas tahad magada edasi või tõused yles ja sina vastasid jah.

Reede ütles ...

Hästi, ma võin filmivärki ka pikemalt selgitada.
Ma ei võrdleks seda küsimusega edasi magamise või üles tõusmise kohta. Pigem võrdleks küsimusega - kas supp või praad? Ja vastus oleks - vahet pole, peaasi, et hea koka tehtud. Sest vahel eelistan ma suppi ja vahel praadi.
Ja minu jaoks tõesti pole vahet, kas film on õudukas või õnneliku lõpuga. Mulle meeldib, kui film on lõpuni põnev (nii õudus- kui õnneliku lõpuga film võivad seda ju olla) ja kui film paneb mind mõtlema.
Kas küsimuste nr.23,25, 33 ja 34 vastuseid oleks vaja ka pikemalt seletada või on arusaadavad?