11 aprill 2008

Sain tillika











Ostsin venelaste poest täna maasikakohukesi. Need polnudki šokolaadiga!!!!
Kuidas selline asi on võimalik, et kohukesed on ka nüüd plastmassist ?! Ma ei julgenud järgi vaadata, kas jälle Made in China.
Kohukeste hea nimi sedasi määritud :(

6 kommentaari:

kukupai ütles ...

Pildi järgi otsustades ikka Läti kohukesed, need siingi müügil, aga meie peres eriti peale ei lähe.

Reede ütles ...

Läti kohukesed jah, aga äkki on lätlaste kohukesetööstus Hiinasse viidud :)

Anonüümne ütles ...

natuke kaugemalt teemasse:
millest ma siin puudust tunnen on kohupiim, keefir, toorjuust.

ei saa õigeid pannkooke, ei saa head maasikatorti.. mida ma siis ühele kallile ameeriklasele pühapäevadeks & sünnipäevaks teen, ega ometi German chocolate cake'i..

Reede ütles ...

Kui meil siin venelaste poode poleks, siis saaks ainult amišite käest õigeid piimatooteid osta. Aga amišitel pole suuri kaubamaju, nemad käivad ainult teatud päevadel teatud kohtades oma asju müümas ja minul paraku sellist infi pole, kus nendega kohtuda. Nende vahukoort olen saanud maitsta ja see on sama, nagu Eestis.
Muidugi ka venelaste käest ei saa nii hea maitsega piimatooteid, kui Eestis on (või vähemalt 3 aastat tagasi olid), aga midagi sinnapoole ikka. Keefir näiteks on neil väga hea ja sellest annab õigeid pannkooke teha. Joomiseks on see keefir liiga paks, ma olen piimaga seda lahjendanud.
Ameeriklaste kohupiimast (farmer cheese) õnnestust mul normaalseid pontšikuid valmistada, aga paljalt süüa ma seda väga ei taha. Maitseasi.
Olen siin õppinud kreeklaste paksu jogurtit sööma ja see on minu meelest väga hea.
Aga mida me siin peaaegu üldse ei söö, on kana. Isegi nö. orgaaniline kana on nagu kummist. Võibolla on viga minus, et ma ei oska sellest head asja välja võluda :) Aga mu mees sai üks päev oma dominikaanlasest töökaaslase käest päris kana, mille see oli kodust (Dominikaanist siis) kaasa toonud ja mu mees ütles, et see maitses nagu lapsepõlves Eestis söögiks olnud kana. Mahlane ja päris. Kohati mulle tundub, et elu on siin nagu Nõukogude Liidus, päris häid ja õigeid asju saab ainult tutvuste kaudu või leti alt :)

Maarja ütles ...

huvitav kas eestis ka siuksed kohukesed?
see kanalugu on päris kurb.

keelek6rv ütles ...

karumsil on üle kümne erineva sordi kohukesi (http://www.piens.lv/eproducts_curdsnacks.html ja http://www.piens.lv/produkti_karums.html), aga meil siin (eestis) müüakse mu meelest vaid kolme-nelja neist. äkki teil seal on lihtsalt mingid "valed sordid" saadaval?
mõni aeg tagasi saabus üks mu lätlasest õpilane tundi kilekotitäie karumsi kohukestega, kus oli paar eksemplari igast sordist. ja oi, see tund oli kohuhoolikute paradiis :)
eriti hea oli nt valge šokolaadi-kirsikohuke.. njämm.