13 aprill 2008

Jasmiinitee lilledega

Hiinalinnast saab osta selliseid jasmiinitee pallikesi. Mõnede pallikeste sees on lilled ja nimed on neil uhked - Romeo&Juliett, Love jne. Valida on kuskil üle kümne sordi, hind pole mul enam täpselt meeles, oli vist $46.99/lbs (umbes 1017 EEK/kg).
Neli pallikest läks maksma $3.96.
See roosa õiega pallike on lihtsalt jasmiinitee ja sealt seest mingeid lisaõisi välja ei tule (teisel pildil on see tee valmis kujul).
Kolmandal ja neljandal pildil on uhkem tee. Maitse on neil kõigil üks.
Edit: Killuke andis lingi nende lilleteede kohta. Mul kodus klaasist kannu pole, tegin tee tassi sisse ja kui see kauaks tõmbama jääb, siis läheb liiga kangeks, nii et ilmselt üks pallike ongi paras kas kahe tassi tee jaoks või saab sellest isegi rohkem.
Mulle jasmiinitee väga maitseb, see on hea ka piimaga.


Mu mees küsis tee valmimist nähes, et kas see on üks väike kaheksajalg seal tassi põhjas.


6 kommentaari:

enetimm ütles ...

See on hästi tore tee, mis pakub silmale palju rõõmu. Avastasin selle paar aastat tagasi. Viisin Eestissegi külakostiks. Siin on üks link, kus on näha, mis täpselt selle õitsva teega juhtub.

Reede ütles ...

Mina nägin neid pallikesi müüa ühel esmestest kordadest, kui Hiinalinna avastamas käisin, aga ei osanud siis neist midagi arvata ja ei ostnud. Nüüd hiljuti nägin telekast ühes saates selle tee valmistamist ja siis tuli meelde, et olen seda müüa näinud. Meil on siin selline saade, kus tutvustatakse NY kaubandust, erinevate rahvaste restorane-söögikohti ja käsitööpoode.

Karuema ütles ...

hästi kollased pallikesed sul need:) eestis on ka seda teed nüüd saada. ja üks mu kolleeg siin soomes, ke solnud aastaid abielus hiina arstiga, õpetas, et nendele tuleb (ja üldse õigele hiina teele) tuleb mitu korda vett peale valada. seega mitmekordse kasutusega tõepoolest. ja kallad vee peale, lased tõmmata veid, ja jood ära. ja nii uuesti ja uuesti...

Reede ütles ...

Oi pagan, mina viskasin peale ühte tõmmata laskmist selle värgi minema :( Aga aitäh info eest, järgmine kord olen targem.
Kui palju Eestis see tee maksab?

Anonüümne ütles ...

meil on popid fermenteeritud must oolong ja roheline tee, neid käsitööpalle tuuakse põhiliselt mandri-Hiinast sisse.

Eestis nägin neid krüsanteemipalle Viru Keskuse ja Kristiine tee- ja kohvipoes, vist oli ühe palli hind 25 EEK.

ja muideks, kellel huvi teekultuuri vastu, soovitan lugeda ühe prantsuse härrasmehe kahekeelset teeblogi, kes Taipeis elab ja selle teemaga ülipõhjalikult tegeleb:
http://teamasters.blogspot.com/

Anonüümne ütles ...

"nendele tuleb (ja üldse õigele hiina teele) tuleb mitu korda vett peale valada," kirjutas Karuema.

tõsi ta on, aga tee peab olema tehtud eraldi kannu või avarasse tassi, millest see valatakse edasi joomiseks mõeldud teetassidesse. reeglina kasutatakse ühte teeportsu siiski 1 kord.