12 aprill 2008

Kollane

Tänase fotojahi teema on kollane.
Number üks kollane asi New York Citys on muidugi takso - kohalikus keeles yellow cab.
Number kaks kollane asi on võibolla et ajakirjandus, nii vähemalt mulle tundub toidupoes sabas seistes ja ajakirjade kaantelt pealkirju lugedes.

Selline on kohalik veetakso. Tema ei peatu, kui jõe peal käega vehid, tal on omad peatused kaldal.
Selliseid taksosid on kõik linn täis.

Näete, sebivad seal all.

Sellised kollased taksod on ka olemas.

Aga see siin on lihtsalt üks kollane lind, mis kaks aastat tagasi meie koju maandus.

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Hästi toredad pildid!
Kollased taksod New Yorgis on tuttavd, kuid kollast veetaksot pole kunagi näinud!

Karuema ütles ...

see on tõesti nii, et NY on palju kollast, ma vaatasin ka meie reisipilte ja just need taksod tekitavad sellise kollase tunde...aga see viimane lind on shikk, eriti nende õllepudelite tõttu:)

Ti:a ütles ...

Soomes on taksodel ainult kollased plafoonid :)
Linnulennu pilt oli eriti lahe :)

Reede ütles ...

Linnulennu pilt on tehtud Empire State Building'ult, aga ma enam ei mäleta, kui kõrgele seal sai minna. Esimese liftiga sai vist kuskile 86. korrusele ja siis sai veel ülespoole sõita, kus oli lahtine vaateplatvorm. Igatahes on seal kokku 102 korrust.

Anonüümne ütles ...

meil on ka kõik taksod sama kollased, eks see olegi jänkide pealt maha viksitud ;)

pirjo ütles ...

on jah hästi toredad fotod! kusagilt on mul meelde jäänud number, et NY's on 40 000 taksot. Ma ei tea, ons see võimalik... igatahes olen ma enese jaoks juba ammu välja mõelnud ka New Yorgile omase hääle. See on see hääl, kui taksojuht prindib kviitungit. Selline vaikne põrin ja seda kuuleb siin linnas tihti (lisaks 24/7 ulguvatele hädaabi autodele).