13 aprill 2008

Magnooliad hakkasid õitsema

Eile tehtud pildid. Sooja oli vähemalt 25 kraadi. Nüüd ongi selline aeg, et ühel päeval võid paljalt ringi joosta ja järgmisel päeval tuleb paks jope selga panna.






Igasugused muud puud ka õitsevad.

Ja võililled ja...

5 kommentaari:

enetimm ütles ...

Imeline, kui soe teil seal on! Meil on täna küll päike väljas, kuid ainult 4 soojakraadi ning külm tuul... Magnooliatest võime ainult und näha. Mõni julgem kevadlill on ettevaatlikult nina mulla alt välja pistnud - seal kus varjuline ja soe, aga muidu on päris trööstitu, eriti veel vihmaga :(

Reede ütles ...

See imeline soe saabus siia neljapäeval, siis oli ka üle 20-ne kraadi sooja, reedel oli jahedam ja eile jälle palav. Ja täna siis ainult 12 kraadi sooja.
Kui ma esimest talve ja kevadet siin olin, õitsesid magnooliad uhkelt juba poolest märtsist ja ma arvasin, et nii see käibki, aga nüüd juba teist kevadet jõuavad soojad ilmad poole aprilli pealt kohale. Nii et kui ma nädal tagasi ühe kohaliku tuttavaga rääkisin ilmast, siis ta küsis, et Eestis on ju ikka külmem, kui siin ja ma pidin talle vastama, et hetkel on Eestis palju soojem, kui siin.

Karuema ütles ...

oi oi oi kui ilusad

Reede ütles ...

Ilusad on jah. Kui tegin seal tänaval pilte, hakkas üks majaomanik minuga rääkima ja ütles, et kahjuks on seda ilu väga lühikest aega. Et nädal aega õitsevad, siis tuleb üks äikesetorm ja kõik need õied on kõnniteel.

Anu ütles ...

issand kui ilus!!!