16 veebruar 2008

Müügimees

Union Square'i turul müüb üks vahva mees porgandikoorimise asju.
Olen teda näinud iga kord viimase poole aasta jooksul, kui olen laupäeval turule sattunud.
Ja iga kord annab ta tunde kestva etenduse.

"Näete, ma olen juba ammu kuulus! See siin on üks ajakiri aastast 1996 - ma kahjuks pole küll esikaanel, aga siin keskel on minust kirjutatud!", rääkis vana eile.

Mõni mees ostab kohe hulgim imelisi köögiriistu.

Ja pealtvaatajatest pole puudus.
Ma kujutan ette, et hakkan ka vana inimesena rõõmsameelseks :)

4 kommentaari:

enetimm ütles ...

Ma ühinen su mõttega, tahan ka hakata vana inimesena rõõmsameelseks!

Tahtsin veel öelda, et olen alati üsna skeptiline selliste eriliste pakkumiste puhul. Samas ostsin kunagi ühe juurviljakoorimise noa ning ei jõua seda siiani ära kiita.

Ingrid ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Ingrid ütles ...

Mulle meeldis eriti see pilt, kus vanahärra mingit ajakirja näitab.
Kõik sellel pildil meeldis. Ja lisaks need prügikonteinerid, mida meil oleks iga maja juurde vaja.

(Eelmise kommi kustutasin kirjavigade tõttu, sry)

Reede ütles ...

Aitäh, Ingrid!
Esimesele pildile lisainfoks veel niipalju, et tänav, mis mehe selja tagant paistab, on Broadway, mis ongi ju näitlejate peatänav ja see mees annab oma esinemisoskusega rõõmsa enesetunde pikaks ajaks. See mees on õiges kohas ja naudib seda ka ise.