29 veebruar 2008

Alice'i teemaja


Teekannudel olid kavalad kaanehoidmise ja tilgapüüdmise asjandused - see pruuniks värvunud svamm kannu tila peal ei lase tilkadel maha voolata.


Käisime East 64. tänaval (Lexingtoni nurgal) Alice'i teemajas teed joomas ja kooki söömas.
Maroco tee mündiga (Moroccan Mint) ei olnud hea. See tähendab, et ei olnud ei minu ega mu kaaslase maitse. Mündi maitset polnud üldse.
Aga Indian Chai oli väga hea, piimaga :)
Viimasel pildil on koogid - see kollane sidrunikreemiga korvike ei ole oma hinda $7 väärt, aga teisel taldrikul olev soe šokolaadikook (või vaht) jäätise ja marjadega oli suurepärane.
Kann teed (4 tassi) maksab ka umbes $7.
Koht on väga hubane ja nõud armsad ja teenindus on hea, aga aega läheb, nii et paras koht lobisemiseks, kui kuskile kiiret pole ja kõht juhtub täis olema.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

see svammiasjandus nüüd, jah, eriline kõrgkultuuri näitaja pole, aga kodususele rõhub vägagi ;)

hinnaviited on asjalikud; eks 5 aasta pärast näeb, mis see sidrunikoogike siis maksta võib!

p.s. oled Sa Seattles käinud? kas see on elamiseks atraktiivne koht, kus üks tubli Eesti naine võiks oma karjääri jätkata?

Reede ütles ...

Ilma svammita kohas maksab teekann ilmselt kaks-kolm korda rohkem :)
Ma nägin sellist asjandust esimest korda elus, aga ega ma teekultuuriga väga kursis pole ja ei tea, mis rahvas selle leiutas. Võibolla kohalik vaimuvälgatus.
Ma Seattles käinud ei ole ja ei tule praegu meelde, et keegi mu tuttavatestki sellest linnast rääkinud oleks. Nii et kahjuks ei oska seda teemat kommenteerida.

Anonüümne ütles ...

Kui teekannul sellist švammi vaja läheb, on tegelikult tegemist oskamatult tehtud teekannuga. Keraamikud ja vastavad disainerid teavad täpselt mis kujuga tila peab olema, et mugav kasutada oleks. Aga vahel on veidrused atraktiivsed ja huvitavad.

Askeldaja ütles ...

Seattle pidi olema ilus ja puhas ja üldse elamiseks tore linn, aga seal pidi kogu aeg sadama.

Anonüümne ütles ...

hm, huvitav. aitäh Askeldajale.

ma olen aru saanud, et Seattle on eelkõige valgete linn. ja seal on Washingtoni ülikool, kus Balti uuringusuund (või vähemasti MA tasemel õpetamine) üsna heal järjel. see võiks huvipakkuv olla, täiesti.