19 veebruar 2008

Lagi on kõrgel

Eile käisime hambaarsti juures. 10 minutit kraapimist ja $100 käes. Hambaarstil, mitte minul. Samal ajal kraapis teine arst mu mehe hambaid ja ka see maksis meile 100 (suvel maksime hammaste puhastamise eest $85 per nose). Nii et tunniga hambaravi kabineti omanikul (Leningradist pärit juut, kellel on kaunid mälestused Pärnu Tammsaare tänavast ja Rannahotellist ning sõnavaras olemas ka "tjeere") sissetulekut $1200. Pole paha. Võrreldes USA-s oma hariduse saanud hambaarstidega on Nõukogude Liidust siia kogunenud medtsiinitegelastel see suur eelis, et nemad said oma hariduse tasuta. Kohalikud maksavad võibolla siiani oma õppelaene. Ma parem ei ütle, mitu tundi mul $100 teenimiseks võiks minna, kui ma oma erialal töötaks. Panete kadedust tähele siinkohal? Aga arstiks ma siiski ei hakkaks, ka raha eest mitte.
Täna käisin porgandit, arbuusi ja apelsine ostmas. Juurikapoe juures olid kaks vana halli meest, arutamas poliitikat. "Vladimir! (rõhk Vla-l). Vladimir Putin is angry! He starts nuclear war now!". Aktsendi järgi võisid tegelased isegi Kosovost olla. Hea, et nad inimesi tänaval hoiatavad.
Lugesin numeroloogiast mulle olulist asja, et mu number on 8 ja pean ostma 8. kuupäeval omale loteriipileti, mis on seotud number 8-ga. Ostsin siis 8. veebruaril putkast kiirloterii, mis neil oli number 8 all. Pilet maksis $10 ja võitsin sellega $40. Vaadake ka siit lehelt http://www.tartu.ee/taheklubi/numeroloogia/?mood=1 , millal on õige päev osta omale pilet! Ükskord ostsin veel endale pileti, kui juhtusin minema läbi puu alt, millel istus väike linnuke, kes õnnistas mind oma seedimisjääkidega. Ta märgistas mind küll ainult väikese tilgaga, aga tõttasin kohe jälle loteriipiletit ostma. Maksin pileti eet $1 ja võitsin sellega ka $1. Nii et pole veel jäänud miinusesse. Nüüd on mul 8. märtsil plaanis otsida üles puu, millel mõni kotkas või kurg istub. Nendelt on lootust rohkem õnnistust saada.
Meil muidu ka nüüd lumikellukesed õitsevad.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kui arstiks ei taha siis tule IT'sse $250 tund :)

Reede ütles ...

Hästi, ma tulen IT-sse :) $250 tunni eest sobib küll. Tööpakkumised võib mu meiliaadressile saata :):):)
Aga kui tõsiselt rääkida, siis veebilehendus ja fototöötlus on asjad, mis mind huvitavad, aga vale suuna valimine peale keskkooli on tinginud olukorra, kus mul esialgu puuduvad kogemused selles vallas ja olen alles õpilane. Ja ilma erialaliste kogemusteta $250 tunni eest ilmselt ei pakuta. No vaatame, mis elu toob.

Reede ütles ...

Oh, ja siinkohal pean ma mainima, et minu IT-mehest mees ei teenib vähem, kui $250 tunnis. Et mu sugulased ja sõbrad meie sissetulekust valesti aru ei saaks :)