25 jaanuar 2008

Käisime väljas söömas. Taverna Agnanti.

Vahel me käime söömas Astoria pargi nurga peal kreeklaste tavernis Agnanti.
Mõnus hubane koht ja soojade ilmade ajal alati paksult rahvast täis ning järjekord ukse taga.
Süüa teevad hästi, kuigi köök on neil tilluke, asuvad suure kortermaja esimesel korrusel.
Mulle meeldivad need pildid seintel :)




Lammas kahte moodi. Mõlemad suurepärased :)

Peaaegu tundmatu koostisega, aga väga hea magustoit, mis seal alati maja poolt lauale tuuakse.
Koogi osa sisaldaks nagu mannat (mingid terad) ja see valge asi pole jäätis vaid miskit sorti paks jogurt või hapukoor, kastmeks jube hea kirsikompott.

4 kommentaari:

enetimm ütles ...

Paistab tõesti armas koht olevat. Pean samas tunnistama, et olen lamba suhtes alati väga skeptiline - nii harva kui tõesti head lambapraadi saab (ise olen loobunud selle valmistamisest :)

Reede ütles ...

Ma kreeklaste tehtud lammast olen õppinud usaldama, nad teevad seda tõesti hästi :) Eestis olles ma lambaliha igaks juhuks ei söönud, sest kõik rääkisid, et on vastik ja ma ei julgenud proovida.

Anonüümne ütles ...

Mina ei suuda lammast nii või teisiti süüa, aga see on teine teema :D

Söögikoht on küll armas ja hubane. Seda magustoitu tahaks küll proovida.. (loodetavasti seal juustukooki ei pakuta, sest see on alati mu esimene valik :P )..

Reede ütles ...

Ma ei teagi, kas seal om juustukooki :) Kuna nad alati toovad selle magustoidu, mis mulle väga meeldib, siis ma polegi huvi tundnud, et mis neil dessertide all kirjas on. Aga ma võin järgmine kord järgi vaadata.
Ma sõin Eestis lihadest ainult sea- ja kanaliha, siin olen õppinud kõiki teisi lihasid sööma ning sea- ja kanaliha üldse ei söö (teadlikult vähemalt mitte). Näiteks bangladeshist pärit kokad teevad kitseliha hästi :) Tegelikult tavaliselt ma tellin väljas söömas käies alati midagi merest (kala, krevette, kaheksajalga, merekarpe jms), aga seekord mõtlesin lammast proovida.
Ja USA-sse elama tulles lootsin, et siin pole häid magustoite ja maiustusi ning ma saan ilusti kaalust alla hakata võtma. Kahjuks leidsin ruttu suure valiku häid magusaid asju, mida süüa ja kahe aastaga tuli viis kilo juurde. Neist kilodest sain õnneks nüüd lahti ja kui hästi läheb, siis ehk saan mõnedest veel, sest ega ma Eestist siia saabudes mingi kerge naine polnud :)
Erinevaid juustukooke on muidugi kõik pagariärid ja supermarketid silmini täis, nendest pole pääsu :)