27 jaanuar 2008

Kingi kallimale karu

Kohe, kui jõul poodides läbi sai, algas valentinipäev.
See tähendab roosasid südameid ja hunnikute viisi pehmeid karusid.
Kivirähk rääkis oma ussisõnades, et eesti naine armastab karu, võibolla et siis USA naine armastab ka karu, kui neid nii usinalt müüakse :)
Kas teiste maade naised ka karu armastavad?
Ahjaa, ansambel Apelsin laulis kunagi hallil ajal, et "loomaaeda tahan ma, karu kaissu tuduma...". Mehed ka vist armastavad karu?
Pildil on üks meie tänava lillepoodidest.

3 kommentaari:

Karuema ütles ...

mina olen küll karude fänn. eriti meeldib mulle neid soome bensukatest päästa - nad on seal mänguasja riiulil tavaliselt nii kurva olemisega...
äkki see on mingi kompensatsioonimehhanism lapsepölve ajast - et kui mul polnud midagiilusat pehmet ja armast mänguasja, nagu neid nliidus kunagi polnudki...
aga jah, ja reisidelt toon ka alati karu kaasa. ja mu laps töi mulle eelmisel suvel manchesterist karu, millel on isegi sünnitunnisytus.
minus on see laps ikka väga sügaval sees...veel...

Reede ütles ...

Ma vedasin ka oma vana viierublase karu siia meerikamaale kaasa. No kuidas ma oleks saanud ta maha jätta :)
Ja hiljuti kolis üks mu tuttav ka meerikasse elama, oma karu ikka kaasas.
Nunnud on need karud küll :)

Ti:a ütles ...

oo jaa, karud on platis!
süda suus ja süles, kommil ja kleepsul. täielik karude pealetung ja keegi teadis rääkida, et need magavad talveund!