14 märts 2007

Oluline on sisemine ilu

Laupäevasel rattaretkel Flushing Meadows Corona Parki tahtsime enne parki jõudmist juua osta. Sest pargis praegusel aastaajal ei müüda veel miskit.
Eile küll läks soojaks ja täna on mõnus suve alguse ilm ning jäätiseautod sebivad ringi, aga laupäeval oli veel natuke nagu külm.
Jooki ostsime sellisest putkast.

Grocery Store'id on sellised väiksed R-kioskid, kus müüakse jooke ja jäätist ja ajakirju ja vetsupaberit ja jahu. Esmatarbevärki siis.
Ning kohvi saab juua.
Mõnes kohas tehakse võileiba kah.
Tavaliselt on selliste putka omanikuks üks perekond, seal Flushingu kandis siis mehhiklased.
Ja tavaliselt nad näevad ikka puhtamad välja.

Vaateakende kujundamisega vaeva pole ilmselt vaja näha, kliente käib niigi.
Selle viie minuti jooksul, mis mina väljas rattaid valvasin, sisenes putkasse kolm inimest.
Äri käib :)
Seest oli putka siiski puhas ja korras olnud, ma muidugi ei julgenud sisse pildistama minna, sest mehhiklastest putkaomanike hingeelu on mulle tundmatu.
Ja tundmatuid asju inimene kardab.

Marlboro sildi all on luugike, sealt saab öösel osta, kui putka uks lukus on.


Ümbrus on tänu roostes raudteele üsna kole, aga kahtlemata on metroo olemasolu väga vajalik.

4 kommentaari:

luize ütles ...

Vaateaknad on meie R-kioskitel jah vähe paremad. Aga mis kollased jurakad need seal on? ukse kõrval kohe, tabalukk oli ees ja teisel pool kleepsidega kaetud? konditsioneerid?

Reede ütles ...

Vat ei tea, mis kollane jurakas see on. Konditsioneer vast mitte :)
Ega teised grocery store'id ei näe nii hullud välja, tavaliselt on nad ikka normaalsete vaateakendega. See konkreetne putka lihtsalt nägi nii õudne välja, et pidin pildistama. Aga tegelikult ma päris getodes veel käinud pole, võibolla on veel koledamaid asju olemas.

Anonüümne ütles ...

ma kahtlustan et nendes kollastes jurakates on suvel jäämasin

Reede ütles ...

See kollane jurakas ongi jäämasin :)
Ma pole sellist asja enne näinud, sellepärast ei teadnud kohe vastata.