16 märts 2007

Mis kliima soojenemine?








Ditmars Boulevard täna.
Taevast sadas jälle jääd ja lund.
Võibolla tasuks siiski suuskadesse või vähemalt kelku investeerida?
Ma tunnen ennast siin peaaegu juba nagu kodus :)

17. märtsil Manhattanil.

Ei viitsi njuujorklane oma autolt lund maha pühkida, kui sõitma läheb :)

2 kommentaari:

Ruudi ütles ...

Jeerum, Siirikene!! Tule àra siia :)
Mul ema làheb teisipàeval àra, jààb diivan vabaks :)
Selline lumi tekitaks kohe masenduse.. Ma juba siin eelmine aasta ohkisin, et kui jàtkub kùlm, ma làhen oma kodumaale tagasi... Kui juba peab kùlmetama, siis ma kùlmetaks juba oma kodumaaal....
Meil on jàtkuvalt suvi, mere ààres kàisime pàevitamas... KUi aega saan ema ja ta penide kòrvalt, panen pildid ùles...

Reede ütles ...

Aitäh pakkumast, Mari! Sa oled ikka üks vahva tüdruk :)
Aga ma täna ei saa tulla, mõni teine kord :)
Täna me läheme vaatame, kuidas iiri mehed paljasääri selles lumes paraadi teevad. Meil siin täna Saint Patrick's Day ja iirlased marsivad ning puhuvad torupilli Viiendal Avenüül.