11 märts 2007

Ilus päev

Täna oli päris mõnus soe ilm ja läksime jälle ratastega sõitma.
Seekord Astoriast üle Queensboro silla Manhattanile ja üle Triboro silla tagasi.
Queensboro sild.
Vasakul jalgrattarada, paremal jalakäijate rada.

Vaade Queensboro sillalt East Riverile.
See väike sild pildil viib Astoriast Roosevelt Islandile.

Manhattanil.
Paremal Queensboro sild.
Vasakul jalakäijate ja jalgratturite rada jõe äärde.

Siia majja lendas sügisel väikelennuk sisse.
Kolme korruse akende asemel on siiani kiled.

Vasakul on see maja, kuhu lennuk sisse lendas.

Manhattani East Side - East Riveri kalda ääres on autodele kiirtee FDR ehk Franklin Delano Roosevelt East River Drive.
Üleval kõnnivad jalakäijad.

Sellest trepist tassisime oma rattad üles, aga see oli ka ainuke trepp jõeäärsel jalutusteel.
Mujal olid kaldteed ka olemas.
Jalakäijate tee ääres on laste mänguplatsid.




Siin on olemas ka väikeste koerte jooksuaed, sellepärast oli neid väikseid mumpsikuid hulgim näha.

No ja siis ma püüdsin kala, kelle silm oli niiiiiiiiiiiii suur.

Tagasi Queensi oli meil plaanis minna alguses üle selle silla (Ward's Island Bridge) Randalls Islandile ja sealt Triboro silda mööda Queensi.
Nagu pildilt on näha, oli keegi otsustanud silla keskmise osa üles tõsta ja seega oli sealt võimatu üle saada.

Eespool Triboro sild, tagumine on Hell Gate'i raudteesild.

Kuna me pidime sõitma Triboro sillani mööda Manhattanit, siis jäi tee peale ka Harlem.
Harlemis oli klaver prügikonteinerite juurde toodud.

Ja seal sõitis üks tore mees, kelle rassi nimetada ei tohi, toreda sõiduriistaga.
Tagumise ratta kohal olev kastike on tümpsuv stereo.

Triboro sillalt saab piiluda jõepolitsei paadisadamasse.

Hell Gate'i silla-alune Randalls Islandil.
Nagu katedraal.
Triboro silla jalakäijate rajalt saab vaadata kohaliku psühhoneuroloogia jalutusaeda.
Kõvasti okastraati on aiaservadele veetud.
Ja maja aknedel on trellid.
Üle Triboro silla sõites pildistasin Hell Gate'i silda.
Vasakul on Randalls Island, paremal Astoria park.
Minu koduküla Astoria.

Triboro sild.
Ots ulatub Astoriasse.

Elumajaks ümberehitatud tehasemaja Astorias 21st Streeti ja Astoria pargi vahel.

3 kommentaari:

lex ütles ...

see on siiani mu lemmik sissekanne :D

Anonüümne ütles ...

Queensboro sild on kahtlemata mu lemmiksild siin linnas. Brooklyn bridge, shmooklyn bridge, ma ütlen... Kui ta ükskord lõplikult ära remonditakse on kindlasti veel ilusam. Seal all on mõnus market ka.

Reede ütles ...

Mu mees proovis esimese asjana siin linnas mulle sildade nimed selgeks õpetada. Mul läks ikka hulk aega enne, kui orienteeruma hakkasin, et kus miski sild asub. Ainukesena teadsin une pealt Brooklyni silda, see on teistest nii palju teistmoodi.
Aga seda Queensboro silla alust marketit olen siiani vaid väljast näinud - ratastega sealkandis olles pole viitsinud sisse vaadata (ehk siis pole viitsinud ratast ketitama hakata) ja subwayga Manhattanile sõites satun tavaliselt kuskile Manhattni keskele ning market ei tule meeldegi.
Kuna üks mu tuttav, kes jõulude ajal esimest korda NYC-s oli, kiitis ka seda marketit, siis kindlasti ma sinna ka ükskord lähen :)