13 mai 2012

NY Estonian House's Big Hall Prior To The Wedding Party

Laupäeval oli New Yorgi Eesti Majas Kristi Roosmaa pulmapidu ja ma tegin saalist natuke pilte. Kuna mul hommikul Manhattanile minnes olid hoopis teised plaanid (saali pildistama kutsuti mind käigupealt), kaamera oli lihtsalt niisama kaasas, siis ma polnud ruumi pildistamiseks ette valmistunud, st välku polnud kaasas. Saali laes on aken ja sealt tuli tugev päikesevalgus. Mõned pildid tegin kaamera enda välguga ja pärast natuke fotosoperdasin ka. Huvitav oli igal juhul :) Päev algas üldse huvitavalt - Astoria metroopeatuses nägin noort naist, kellel ülakeha katteks oli ainult seljakott ning paljaste rindade vahel rippus kaamera. Isegi nibukatteid polnud. Aga ma ei saanud teda pildistada, sest ta ilmus mu vaatevälja täpselt siis, kui rong oli uksed kinni pannud ja hakkas ära sõitma. Kaamera oli kah kotis peidus. Aga mul oli kahju, et ma sel hetkel perroonil polnud.

Kommentaare ei ole: