22 aprill 2012

Kodusistumise pühapäev

Täna sajab päev otsa vihma, seega nikerdame niisama kodus. Sellel pildil on meie tagaõue tänane vihm.
Mina tegin kohupiima-õunakooki, sest homme on minu Ameerika avastamise 7. aastapäev, aga siis mul pole aega küpsetada, sest esiteks magan kaua (ma esmaspäeviti ei tööta) ja siis lähen ujuma ja kui tagasi tulen, on sama hästi kui õhtu. Esialgu olid meil küll vene poest toodud vahvlijäätised aastapäeva tähistamiseks mõeldud (kakaoga, nimega Stakan Firmennõi Šokoladnõi), aga need said liiga vara koju toodud ja on kahjuks ammu otsas. Ega koera kaelas vorst ei seisa. Õnneks veini kallale pole me veel läinud. Soolaseks toiduks tuleb pasta krevettidega. Võibolla. Kui me ümber ei mõtle.
Minu mees nikerdas mingit raadiot teha. Seda kohta ma ei oska kommenteerida. Eks ta kunagi ise kirjutab sellest oma kodulehel
Selle asja nimi on ehitamisel olev 40-meetri transiiver nagu selgus hetk tagasi. Mis iganes see siis ka tähendab :)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

No palju õnne 7 aastapäeva puhul. Ma siin mõtlesingi, et mitmes aasta läheb. Kas on jätkuvalt põnev???

Tiina

Reede ütles ...

Põnevus jätkub jah. Muidu ma kirjutaks kõigile pidevalt pikki kirju, aga kuna on põnev, siis pole kirjutamiseks aega. Aga ma varsti ikka saadan sulle järjekordse ülevaate vahepealsest elust.