12 november 2008

Sain ka kingituse :)


Aitäh Killukesele auhinna eest!
Auhinna reeglid:
1. Vali viis blogi, mida hindad loomingulisuse, kujunduse, huvitava materjali ja panuse eest blogiilma mistahes keeles.
2. Iga auhind on nimeline ja sisaldab blogi kirjutaja nime ja linki tema blogisse.
3. Iga auhinnasaaja paneb auhinna logo oma blogisse.
4. Peab olema link originaalauhinna lehele.
5. Auhinnasaaja paneb ka reeglid oma blogisse.
Selle Uruguaist alguse saanud rahvusvahelise blogidepreemia reeglid inglise ja hispaania keeles on siin.
Mina teen hea meelega teistele kingitusi ja saadaks selle siin kõigile oma blogrollis olevatele blogidele. Paljud neist on selle juba saanud ka. Aga kui nüüd ainult 5 neist välja valida, siis siin nad on (paroolidega blogid jätan siit välja, kuigi nende hulgas on mul ka palju lemmikuid) :
1. Katu - imelise väljendusoskusega inimene,
2. Krista - heade emotsioonide blogi kaunite piltide ja heatahtliku ellusuhtumisega,
3. Ieska - ütleb ainult siis, kui midagi öelda on ja ütleb kohe otse ning osavalt :) Ja vaatamata okastele paistab ta hea süda kaugele välja :)
4. Lonely Rider - väga head reisikirjeldused ja pildid. Õnneks varsti läheb jälle reisile :)
5. Hetti - toredad lood Jaapanist.

3 kommentaari:

krista ütles ...

oi milline au ...aitäh!
Ma tasakesi ütlen, et ma tegelikult teab juba tükk aega, et ma selle auhinna sul sain, aga ma siiamaani vaevan oma pead sellega, et kellele ma selle edasi annan....valik on nii suur :)....aga küll ma välja mõtlen :)
aitäh igal juhul!

Anonüümne ütles ...

Vaatasin Sinu edetabeli Top 5 üle. No ei ole sellist blogi nagu sul. Võibolla ei saa ma blogi tähendusest aru, aga ei meeldi ainult jutt ja mingi pere ninnu nännu. Sinu oma on parim ja kui oleks auhindu jagada saaksid kõik endale. Jätkugu sul jõudu piltide tegemisel. Varsti NYC is jõuluaeg. Kui juba pole alanud. Veelkord suured tänud.

Reede ütles ...

Aitäh tunnustuse eest :) Ja sulle ka edu ettevõtmistes!
Eks igal inimesel on oma maitse blogide suhtes ja mul on hea meel, kui minu oma ka huvitavaks peetakse.
NY-s on natuke juba jõuluaeg jah, peale sellel nädala neljapäeval peetavat tänupüha läheb jõul suure hooga lahti. Reede on ka enamusel inimestel vaba päev ja siis algab jõulukinkide ostmine, sest kaubamajad tehakse juba hommikul kell 6 lahti.