22 november 2008

Ise tegin

Tänase fotojahi teemaks on isetehtud värgid.


Minu selle nädala käsitöö.

Ja üks vana käsitöö - tegin selle nuku umbes 15 aastat tagasi.
Nukk on otsast lõpuni ise tehtud (kübarat ma siiski ise ei pununud) - pea, käed ja jalad voolisin plastirocist, keha ja riided õmblesin lõigete järgi ning juuksed tegin pähe ühest kunstjuustepatsist. Paruka tegemine võttis kõige rohkem aega, umbes nädala. Tuttav juuksur laenas mulle spetsiaalsed parukategemise vahendid ja nii ma siis punusin niitide vahele mõnekarvalisi juuksesalke.
Teiste tublide käsitöötajate asju leiab siit.

8 kommentaari:

Ti:a ütles ...

oi kui vahva ise tehtud nukk. see on ikka töeline väärtus!
mina pole oma elus ühtegi rukkileiba teinud, vanaema jutu järgi oli see paras tegemine ja oskamine, julgust pole olnud ja õpetajaid ka mitte. kuigi tänapäeva igasugu leibaküpsetusmasinad on olemas.

Oudekki ütles ...

Oi, see leib ajab mulle leivaisu peale. Itaalias muide on Mari suutnud pàris mitu inimest panna ise kypsetama, on tegemine, aga tehtav... (ise pole proovinud)

Hea lòhnaga pilt igastahes.

kukupai ütles ...

Nukk on tõeliselt vahva

Reede ütles ...

Minu leivaküpsetamine sai ka alguse Itaalia Marist :) Kui tal blogi veel lahti oli, siis ta kirjutas sinna leivaküpsetamiseõpetuse ja pani pilte ka, nii et polnud keeruline järgi teha. Thredahlia blogis on ka leivategu sees
http://thredahlia.blogspot.com/2006/11/rukkileiva-juuretis.html

http://thredahlia.blogspot.com/2006/11/leivategu.html

ja ega seal keerulist pole midagi, tuleb aga tegema hakata ja küll siis selgeks saab.
Aga nuku tegemine oli üks vahva üritus (tegime mu hea sõbra juures kodus mitmekesi neid) ja polnud ka väga keeruline.

Anonüümne ütles ...

Leivategu :)
Kui ma kunagi vanaks jään, siis teen kah leiba :)
Ausõna!

Anonüümne ütles ...

ma olen saanud jube häid koduseid leibu, aga omal ei õnnestu. miskipärast arvan, et selleks on puuahju vaja.

Reede ütles ...

Mina teen elektriahjus ja tuleb välja küll. Arvan, et puuahjuga on keerulisem, peab oma ahju ikka hästi tundma, et kuidas ja millega kütta, et õige temperatuur oleks.

enetimm ütles ...

leivategemine on minugi juurde olude sunnil jõudnud, kui poest „päris” leiba raske saada. tegelikult ei ostagi me enam ei leiba ega saia eriti (vahel siiski saksa ja vene leiba). ei oleks kunagi arvanud, et leivategu kodus võimalik on :).
nuku on hästi tore. eriti kui kõik viimseni ise tehtud!!!