24 august 2008

Tähelepanek

Istun praegu autos, olen siin olnud juba 7 tundi ja New Yorgini on veel umbes neli tundi. Käisime paaripäevasel tripil Toledos (Ohio osariigis). Mu mees lihtsalt saadeti komandeeringusse ja mulle leiti ka autos koht.
Kuna ma ise ei rooli, siis on mul aega väga palju mõelda ja tähelepanekuid teha :) Peale selle, et ma märkan enda ümber sadade miilide ulatuses hämmastavalt ilusat loodust (mäed ja metsad), tegin ma ka ühe olulise tähelepaneku. Nimelt mulle tundub, et turvavöö leiutas mees, kes üldse ei arvestanud sellise pisiasjaga, et naise rind erineb oluliselt mehe omast. Mina igatahes olen pidevalt hädas turvavöö sobitamisel oma rinnale. Kui ma lasen tal vabalt olla, siis minu kaubanduslikust välimusest ei jää isegi riismeid järgi. Ja esireas istuvad mul siin mehed, üks oma ja teine muidu sõber. Nii ma siis sikutan seda neetud turvavööd käega allapoole, aga nii on ju üks käsi kinni kogu aeg. Üks lõputu võimlemine,kas teate.
Naised, kuidas teie turvavööd kannate?

3 kommentaari:

Maarja ütles ...

aga kas sul see ülemisest nupust kõrguse reguleerimine ei aita? mina sain nii endal parajaks sätitud.

aga su juuksepahmakas on võimas.

Anonüümne ütles ...

ma katsun alati nö keskele nihutada, aga sealt tahab ikka kuskile küljele minna, olenevalt sellest, kas juhin v istun kõrval.

Reede ütles ...

Sellel autol, millega ma nädalavahetusel sõitsin, polnud turvavöö kõrguse reguleerimise nuppu :( Ja nii see rihm muudkui libises täitsa vale koha peale.
Võibolla hakkan nüüd ise leiutajaks ja mõtlen naiste turvavöö päris ise välja :)