22 august 2008

Kindlalt parem

Üks asi, mis on New Yorgis kindlalt parem, kui Eestis, on kraanivesi :)
Ma saan jälle peale pea pesemist oma juukseid normaalselt kammida, st kamm läheb neist ludinal läbi :) Ausõna, see on oluline.
Ainuke kultuurišokk, mis ma Eestis sain, oligi sealne kraanivesi. Pead pestes muutusid mu juuksed hoobilt takuks, millest mitte üks asi enam läbi ei suutnud minna. Paanikas olin lausa :)Ometi kasutasin ma sama šampooni ja juuksemaski, mis mulle New Yorgis on väga hästi sobinud (vedasin need igaks juhuks kaasa). Eestis ostsin lisaks isegi mingi eriti libeda palsami, aga olukord oli päris hull.
Enne USA-sse kolimist olid mu juuksed umbes 20 cm lühemad ja siis sain nendega päris hästi hakkama, aga tundub, et pikad juuksed eesti veega ei lähe mitte.

2 kommentaari:

enetimm ütles ...

Tuletab mulle meelde mõne aasta eest nähtud saadet, milles inimesed maitsesid USAs müüdavat pudelivett, sealhulgas ka New Yorgi kraanivett. Kõige kehvemaks hinnati kallimat sorti pudelivesi ja kõige paremaks (trummipõrin) tavaline kraanivesi!!! Loomulikult polnud maitsjatel aimu, mida nad jõid ning imestusel polnud piire, kui selgus, mis neile meeldis!

Reede ütles ...

Jah, meie joome ka siin pohiliselt kraanivett, laseme selle Britta filtrist labi. Maitseb hasti :)