20 august 2008

Nonii, tagasi jälle :)

Täna oli see päev, kui lendasin New Yorki tagasi.
Lennukid lendasid ilusasti, polnud õhuaukusid ega midagi. Piirikontrollides ka eriti ei tülitatud :)
Aga ära väsitas see värk ja pikemalt ma siin ei heieta.
Eile vaatasime muidugi poole ööni öölaulupidu ja hommikul oli kole vara äratus ja lennukis ei saanud ka eriti magada, sest minu kõrval oli poolakast ema oma kaheaastase lapsega ja kaheaastased ju ikka tahavad vaadata, mis tagapingis toimub ja äigavad möödaminnes käega ja ronivad õla peale ja otsivad tooli alt kaisukaru, kuni nende ema hoolega telekat vaatab :)
Nii et nüüd ma lähen magama.
New York ise on mõnusalt suvine.
Ja nüüd mõned kunstipärased aerofotod.

See siin on Tallinn.

Natuke Norrat

Gröönimaa, 10 km kõrguselt

Ikka Gröönimaa

Juba USA

Laskumine Long Islandi kohal - New Yorgi äärelinnad

Minu kohver oli saanud lennujaamas sildi märkusega Raske. Täitsa nõus sellise hinnanguga (kaalus täpselt 32 kilo) :)

Oli juba meelest läinud, kui tihe liiklus New Yorgis on.

Kallis mees tõi lilled ka :)
Lõpetuseks tänusõnad kõigile sõpradele ja sugulastele, kes mind terve Eesti suve toitsid ja katsid ja lõbustasid! On ikka ilusaid ja häid inimesi ilmas :)
Ektra tervitused Leilile! Ma ausõna ei teinud su pakki enne lahti, kui New Yorgis :) Aitäh vahva kingituse eest!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

vahvad pildid, eriti see viimane:)

Triin ütles ...

Sinu lendamisejuttu lugedes, tuli jälle megaigatsus NY järgi. Aga ma ei mäleta küll, et Continentali või Delta piloodid oleks öelnud, mis maa all asub parasjagu - võibolla suund oli ka veidi teine, aga nii vahvad pildid!:)))
Toredat kodusolemist!

Reede ütles ...

Aitah :)
Mul tana tapitahti pole, sest olen Toledos (Ohio osariik) yhes hotellis ja oma arvutit siia kaasa ei vedanud.
Ega meile ka lennukis piloodid ei oelnud, kusmaal oleme, aga telekast aegajalt naidati maakaarti ja lennukit selle kohal. Nii et kui all magesid nagin, siis telekas oli lennuk just Groonimaa kohal.
Nyyd randan paar paeva USA-s ringi - tana laheme Erie jarve vaatama.