18 august 2007

Ah küll ma olen tubli :)

Nii kui korraks ennast kõhuli murule viskad (vt. eelmine lugu), tuleb Tiia ja torgib su püsti - et räägi nüüd endast miskit head.
Ega sellisele ettepanekule ei saa ju vastu panna :)

1. Ma olen üsna heasüdamlik ja abivalmis. Mistõttu on mul kahju kõigist inimestest, kellel läheb halvasti. Ja tahan kangesti kõiki lähedasi aidata. Võõraid ka, kui nad juhtuvad abi paluma. Nii olen vahel ka karuteenet teinud, näiteks inimestele New Yorgis, kes teed küsivad ja ma saadan nad vales suunas, olles ise kindel, et 22. avenüü on sealpool. Pärast tuleb välja, et ikka teiselpool on.

2. Olen rõõmsameelne ja positiivne. Ei suuda ma kellegist vähematki halba arvata, isegi kui see oleks mu enda tuleviku seisukohalt vajalik. Selle tulemusel olen New Yorgis mõned korrad petta saanud.
Huumorimeel, mida minus ka leidub, käib ka selle punkti alla, ainult et huumor kipub vahel sarkasmiks muutuma ja siis see enam positiivne pole.

3. Olen vähenõudlik.
Ma ei arva, et inimesel on oma elu edukaks läbimiseks vaja palju (ja suuri) asju omada.
Väiksema koguse asjadega on kergem.
Pildil olev seisund on lavastuslik (EPA ühikas kümme aastat tagasi).
Päris elus vajan siiski veidi rohkem asju.
4. Olen väga rahulik, kalduvusega uimasusele :)
Kõik olukorrad siin elus on lahendatavad.
Küll me ükskord saame seda, mida tahame.
Ja iga olukord on võimalik selgeks ja läbi rääkida, kui oled piisavalt täiskasvanud.
5. Olen kohusetundlik (usaldusväärne kah, ma arvan).
Ma ei saa enne rahu, kui olen oma töö tähtajaks ära teinud, kasvõi öösel.
Tööga üle siiski ei pinguta - kui on selge, et tähtajaks ei jõua, annan asjaosalistele varakult teada ja püüan uue lahenduse leida.
Kellaaegadest pean kinni ja kui mingi rong juhtub mind alt vedama, siis on mul jube häbi, kui hilinen.
Pildil on üks mu Eestis olnud töölaudadest kell pool kümme õhtul.

6. Armastan loomi (tegelikult kogu loodust).
Pildil on kass Susanna minu kunagises maakodus.

7. Olen hea reisikaaslane.
Sest olen abivalmis, hea kuulaja, vähenõudlik ning mul on alati kaasas palju varustust (taskulamp, peegel ja villased sokid, leikoplastist ning kääridest rääkimata).

Pildil olen Ruhnus, täpselt 5 aastat tagasi.

8. Ma ei karda tehnikat.
Tehnika lausa meeldib mulle :)
Enda meelest olen hea autojuht.

9. Ma ei karda laval esineda.
Sellel pildil esitan koos sõbrannaga (ta on hetkel kaadrist väljas) kohalikul Eurovisiooni lauluvõistlusel ühe Eesti küla seltsimaja laval lastelaulu "Kevade" (Kukerpillide repertuaarist), saavutades esikoha.
Meil oli seal külas nimelt oma näitering ja siis me mõtlesime igast asju välja, kuidas külapidudel rahvast rõõmustada.

Siinkohal ei ole vaja järeldada, et ma hästi laulan.

10. Ma ei karda puu otsa ronida.
Puu otsas on huvitav, sealt näeb kaugemale, kuigi ähmasemalt.
Vaatame, kas Anu, Mariliis ja Katu ka julgevad ennast kogu rahva ees kiita :)

2 kommentaari:

Ti:a ütles ...

oh kui vahva :)
tänan ,et osalesid
nii mõnusate hetkedega illustreeritud.

:)

Anonüümne ütles ...

ma natuke kogun end ja äkki juba homme võtan asja käsile:)