05 aprill 2007

Seebitegu kodutänavas

Eile tehti meie tänavas seriaali "Law & Order"
Mina seda vaadanud ei ole, nii et ei tea öelda, kas on hea film.
Filmi tegemist oli küll huvitav vaadata, aga päris ligi ei lastud, isegi seisma ei lubatud sinna lähedale jääda.
Üks inimene seisis tänaval ja ütles igaühele, kes suu lahti vaatama jäi, et "keep moving".

Kes filmi tegid, pidid selles suunas minema.
Kuna autosid oli palju ja kõik võttekoha lähedale parkima ei mahtunud, siis ilmselt kaugematest autodest tulnud filmiga seotud tegelinskitele olid pandud ajutised suunaviidad.






Sellest autost tassiti sööke välja.

Filmitegu tähendab alati pikki ridu tänava äärde pargitud suuri autosid.



Ja tehnikat muidugi.



Ja kogu see seltskond kolistab oma koormaga iga päev mööda New Yorki ringi, et jupikest filmi teha.

Huvitav, miks nad just selle putka võttekohaks välja valisid?

3 kommentaari:

Toivo Ellakvere ütles ...

vägae hea, vaata kindlasti

Anonüümne ütles ...

Law and order on minu kodukandis ka päris palju käinud. Palju ma seda vaadanud pole, aga mitu korda juba peale sattunud. Üks episood oli suisa selline, et terve tegevus käis minu kodu-töö teel, päris naljakas oli vaadata. Üks poiss selles seerias lasi ennast justnimelt seal pargis maha, kus ma Pauliga mängimas käin :)

Kord nädalas käin mööda Central Park'i lõunaosast, seal on suurem jagu ajast mingid võtteputkad üleval ja vahest tolgendab tuntud nägusid ka. Viimati kihutas must jooksusammul mööda Spike Lee.

Reede ütles ...

Manhattanil on jah ühtelugu mõnel tänaval filmitegijate kambad laiutamas. Ise ma siin mõtlesin, et kuidas neil see värk käib - kas lihtsalt maanduvad mingi neile sümpaatse putka ette näiteks ja putkaomanik vaadaku ise kuidas saab. Või antakse putkaomanikule meelehead ka natuke, et tema tuba kasutatakse. Ja kas kohalikel elanikel, kelle maja juures tegevus käib, keelatakse akna peal kõõluda? Kui nad minu akna alla tuleks, ma roniks ju kohe aknast välja pilte tegema :)
Kunagi lugesin, et filmitegijatel on miskid lepingud, et saavad tasuta New Yorgi tänavatel parkida ja tavalised inimesed olid vihased, et nemad peavad maksma, aga filmimehed hoiavad oma kola nende tänaval tasuta. A need on võibolla rohkem kuulujutud :)