25 aprill 2007

Minge kooli, kui teil midagi muud teha pole

Kuna minu inglise keele arenemine kestis väga aeglaselt (no ei viitsi ma kodus eestlasega inglise keelt rääkida), siis tuli mul kooli minna.
Nüüd õpin kaks ja pool kuud intensiivselt, LaGuardia Community College'is.
Õppeaineteks on lugemine, kirjutamine ja kuulamine/rääkimine ning lisaks workshop pealkirjaga "Saying what you think".
Et meil õhtuti kodus igav poleks, siis antakse iga päev koju ka ülesandeid kaasa.
Lisaks peame kodus kirjutama iga nädal kaustikusse kolm kirjandit, mida õpetaja iga kahe nädala tagant hindab.
Aga mulle õudsalt meeldib seal koolis käia :)


Kool asub Queensis selle pilvelõhkujast Citicorp kontorihoone lähedal.
Vahemärkusena teatan, et Citigroup koondab USA-s 15 000 töötajat, neist 1 600 sellest majast.
Ameerika majandus praegu just ei õitse jah :(
Mina käin koolis selles majas, mille katusel on suured tähed IDCNY.


Kõik need majad siin tänava ääres on LaGuardia College'i omad, endistest tehastest ümber ehitatud.

Nii näeb mu kooli C-hoone alt vaadates välja.
Täiskasvanute keeleõppeosakond asub C-hoones.

Peahoones (M-hoone ehk siis Main-Building) on kõigi riikide lipud.


Eesti lipp ka :)



Siinkohal tervitused Katrinile ja Akile Tokiosse :)


Koolis on igasuguseid huvitavaid kuulutusi.
Muuhulgas saame teada, et koolis tegeldakse ka Karl Marxi ideede arendamisega.
See on lesbide ja gayde seinaleht.

Islami põhitõdedega tutvumist sai märtsis alustada.
Seal koolis saab võtta kunstikursusi ning õppida fotograafiat ja arvutivärki.
Saab õppida ka seda, kuidas shamaanitrummiga tervisele head teha (ei ole nali, päriselt ka on selline kahepäevane kursus olemas, oma trumm peab kaasas olema).





Kooli siseõu.


Kõige ees on Min Lõuna-Koreast.
Min esines toreda näitega oma riigist rääkides -
ta nimelt ütles, et Koreas on kõik inimesed ühte nägu :)
Luis Tshiilist jutustab meile oma lugu.

Minu workshopi õpetaja Andrea.

Esiplaanil on Immanuel Dominkaanist, flamenkokitarrist.

Paar päeva tagasi oli koolimaja ees pereplaneerimise buss.
Jagati kondoome ja sai tasuta HIV/AIDS-i teste teha.
Lisainfoks veel, et jõusaali või ujula kasutamine maksab selle kooli õpilastele 5 dollarit kuus.
Ja jõusaal on korralik, uute masinatega ja värske õhuga.

3 kommentaari:

AlexRobin ütles ...

Kui õppida saaks. siis võiks selle NY elu vist mõned aastad ära kannatada küll :)

Reede ütles ...

Ega see elu siin NY-s nii kole polegi (vaatasin just AK kesköist erisaadet Tallinna kesklinnast, meel läks kurvaks).
Õppimine on siin kallis, nagu ikka. Meie kursuselt paljud käivad õhtuti tööl (kool lõpeb kell 13) ja siis on tunnis unised. Millal nad kodutöid teha jõuavad, ma polegi aru saanud. Rongis teevad vist. Kõik ei jõua teha kah.
No ja kui palju raha oled maksnud, siis tahaks ikka kogu raha eest saada ka ja ma pean selle kooli kiituseks ütlema, et hinnaalandust ei tehta ja õpetajad tõepoolest õpetavad. Olen küll alles neljandat nädalat seal koolis, aga siiani väga rahul.

Ruudi ütles ...

Juba meie suur isakene Lenin ùtles :" òppida, òppida, òppida"!! Ok, vòibolla see pole just ajakohane nali, kuid selle lausega ei pannud ta sugugi puusse ju :)
Aga tubli tùduk, kui viitsid ka kodu tegelikult òppida.. Ma lùkkan òppimist edasi juba sùgisest.. Koolis kàin kuid eksami ajaks nihverdasin ma sùnnituse.. ( tegelikult ei teinud ma nimelt, kuid tàhtaeg on tàpselt eksamipàeval), seega on mul vist veel aega òppida... :) Ei teagi, millal mulle see eksam tehakse nùùd...( nad pole veel otsustanud)