13 aprill 2007

Queensi oma vene poed

Et ühendada meeldiv (jalgrattasõit) kasulikuga (leiva järele minek), mõtlesime üleeile, et otsime üles mõne Queensis asuva venelaste poe.
Üle-eelmisel aastal kohtasime ühte sellist poodi juhuslikult ja nüüd läksime vaatama, et kas leiame selle koha jälle üles.
Mina muidugi poleks midagi leidnud, sest orienteerumine pole mul just eriti tugev külg.
Ja New Yorki ka hästi ei tunne.
Aga mul on kogu aeg käepärast üks mees, kes teab, kuskandis Queensis miskit võiks asuda :)
Ja leidsimegi 108. tänavalt 65. avenüü juurest venelaste pesa.
Kaubad samad, mis Brighton Beachil, hinnad ka enamvähem sinnakanti.
Jalgrattaga Astoriast umbes tund aega sõitu.

Sööge kalamarja!
Ma sain teada, et vaestele ei pidanud see maitsema, aga ega vaesed inimesed ei peagi seda ostma :)
Ma ükskord kogemata sõin kalamarja ja ehmatasin sellest nii ära, et rohkem pole julgenud.
Nii et mulle see ka ei maitse :)
Ka New York Citys hakkab saabuma 9. mai.


Selline näeb 108. tänav välja.



Üle kiirtee viib sillake.
Siin asub Lefrak City ehk siis suures koguses suuri maju, mida kunagi ammu taibukas juudist kinnisvaraarendaja Samuel LeFrak ehitada lasi.
Sai linnalt odavalt maad, sest keegi ei näinud asjas perspektiivi.
Aga New York City kasvas suureks ja nüüd on Lefrak City inimesi kuivalt täis.
Wikipedia järgi pidavat seal elama inimesed endisest Nõukogude Liidust.

Kirik keset maja.
Ühel ridaelamuboksil on hieroglüüfid rõdul ja suured ristid ustele joonistatud.
Mingi kirik?


See tondiloss on müügis.

Kommentaare ei ole: