02 mai 2020

ÜRO aed


Eile algas Eesti eesistumine ÜRO Julgeolekunõukogus. Oleme mõnda aega jälle rohkem pildil ja diplomaatidel on väga pikad päevad. Mina ei ole diplomaat, mina olen taustajõud.

Ühel päeval käisin üle hulga aja ÜRO peahoones. Meie esindusel on seal postkast, kuhu ÜRO ja selle juurde kuuluvad asutused saadavad kirju ja brošüüre. Suurest osast paberile trükitud asjadest oleme küll lahti saanud, aga kogu paberimajanduse likvideerimine minu eluajal vist ei juhtu (miks ameeriklastele tšekkide kirjutamine küll rõõmu pakub, arumaisaa). 

Ma polnud seda postkasti kuu aega kontrollinud ja kui nüüd läksin vaatama, oli see tühi. Õnn ja rõõm :) See postkast asub korrusel nimega 3rd basement, mis tähendab kolmandat korrust ÜRO peahoones maa all. 1st basement asub maale kõige lähemal, 3rd basement siis veel kaks korrust maasügavusse minna. Miinuskorrused. Seal maa all päris palju asutusi, muuhulgas ka keeleõppekeskus. ÜRO töötajad saavad seal kõiki ÜRO töökeeli õppida tasuta.

Kuna oli ilus ilm, siis tegin tiiru ka ÜRO aias. Seal peale töömeeste kedagi polnud. Koroonapaus ÜRO peahoones kestab juuni lõpuni. 




Kommentaare ei ole: