09 oktoober 2011

Reklaamipaus

Mul juba ammu plaanis sellest jogurtist juttu teha, aga alati on ta enne söödud, kui pildi peale jõuab.
Kui Eesti inimene USA-sse elama tuleb (või läheb Eestist mujale Euroopasse või Austraaliasse), siis ta algul tükk aega kaebleb selle üle, kuidas kõik jogurtid ja hapukoored on vale maitsega ja kohupiima üldse ei müüda. Nutt ja hala. Vat see jogurt on sama maitsega nagu Eestis ahjuõuna jogurt. Ja teised sama seeria jogurtid on ka päris head (kitsepiima oma mulle isiklikult siiski ei maitsenud ja light tooted on nagunii mingi imeliku maitsega). Tehtud on tema Kanadas ja meil Astorias müüakse neid peaaegu igas toidupoes. Hind $1.25 - $1.49, olenevalt poest. Whole Woodsis on ka seda. Vahel saab ka 99 sendiga. Jube hea on värskete vaarikatega süüa.
Aga mis hapukoorde ja kohupiima puutub, siis neid saab osta venelaste poodidest. Kohalikud väliseestlased kasutavad kohupiimakookide tegemisel edukalt ka ricottat, ma ise pole veel proovinud. USA kohupiim on farmers cheese, aga see tõesti ei saa päris õige kohupiima lähedalegi. Samas venelasi ja nende poode on igas linnas.
Eestlasele tuttavat keefiri teeb Lifeway, USA firma, venelaste asutatud. Nii et eestlane, USA-s nälga sa ei sure. Tuleb ainult õigel ajal õige infoni jõuda :)

4 kommentaari:

Helen ütles ...

jaaah kohupiima igatsen kyll hirmsasti. Meil Hawai'il kahjuks ei ole vene kogukond piisavalt suur, et neil oma pood oleks :( ... nii et ei saa siin ei musta leiba ega kohupiima. meie wholefoodsis (1 pood terve osariigi peale) seda jogurti brandi ei ole kohanud aga hoian silmad lahti ... ehk jouab siia ka. seda ricotta kasutamist olen enne kuulnud ag aise proovind ei ole.

Reede ütles ...

Ega jah igale poole venelased oma kohupiimaga vist jõudnud pole. Ma kasutan Lifeway kohupiimasid ja millegipärast neid teistes poodides ei müüda kui ainult venelaste juures. Kuigi Lifeway keefirid on peaaegu igas toidupoes. Võibolla ameeriklastele meeldib oma kohupiim rohkem.
Olen söönud ricottaga tehtud kooki, rosinad sees, ja väga hea on. Aga ise ka teinud pole.

Askeldaja ütles ...

Mulle meeldib ka see Liberte jogurt, aga lemmikvariant on osta Fage maitsestamata 2% kreeka jogurtit ja siis panna Ikea tikrimoosi sisse. Ja siis on veel variant shveitsi firma Emmi jogurt.

Reede ütles ...

Fage 2%-list jogurtit ma kasutan hapukoore asemel, kui vaja. Moosiga pole proovinud, aga proovin järgmiseks :) Emmi jogurtist kuulen esimest korda, katusn selle ka mõnest poest üles leida. Aitäh info eest!