25 oktoober 2009

Täna Hudsoni ääres

Täna sõitsime ratastega mööda Manhattani lääneserva Hudsoni jõe ääres umbes 140-st tänavast ülespoole saare tippu välja (Inwood Hill parki). Seal on hea jalgrattarada. Ja siis ida poolt alla ja üle Triborough silla tagasi Astoriasse. Ah jah, Triborough sild pole enam Triborough vaid on nüüd Robert F. Kennedy nimeline sild.


Vaated Manhattanilt naaberosariigile New Jerseyle üle Hudsoni jõe.



Selline ilus kallas seal.

Aga see on George Washingtoni sild. Ja väike punane majakas ta all. Majakas on seal aastast 1880.

Taga see sakiline serv on Manhattani lõunaosa kilukarbivaade.

Manhattani põhjatipp näeb selline välja (jõest vasakul Manhattan, paremal Bronx).

Sügis käes jah.

2 kommentaari:

TT ütles ...

Wow - osa pilte meenutavad rohkem Maine või Vermonti. Minu ettekujutus New Yorgist piirdus seni rohkem gangide ja pilvelõhkujatega kuna lisaks telekast nähtule olen vaid paar korda sellest linnast läbi sõitnud. Paistab, et isegi rattaga julgeb seal sõita.

Reede ütles ...

Ma siin julgen rohkem rattaga sõita kui Pärnus :) Ja rattateid on siin palju, neid tehakse järjest juurde ka, mina olen väga rahul.
Pilvelõhkujad asuvad põhiliselt Manhattani lõunaosas (seal kus raha rohkem on :)), mujal on majade mõõdud ikka inimlikumad.