17 oktoober 2009

Kohalikud valimised

Bellportis olid ka kohalikud valimised, peaaegu kõigi majade ette olid pandud sildid, et kelle poolt majaelanikud hääletavad. Ameeriklased ju ei häbene seda välja näidata. Sellist varianti, kus oleks mitu silti maja ees, ma ei näinudki. Ma mõtlen, et kui mees ja naine on eriarvamustel, et siis tuleks ju rohkem plakateid välja panna.
Eestis võiks ka olla autodel ja akendel ja majaseintel ja õuedes sellised plakatid, et näeks lõpuks ära, kes need fantoominimesed on, kes Keskerakonna poolt hääletavad. Muidu on ikka nii, et küsid, siis keegi pole teind ega näind, aga ometi on neil suurim toetajaskond.


Sellise sildi võib ka muidugi panna, et selles kohas on valimiskampaania tegemine keelatud.

2 kommentaari:

enetimm ütles ...

Kanadas on valimiste ajal samuti sildid õue peal, mõnel lausa mitme erineva partei omad samal ajal! Ei tea, kas peres on nõnda erinevate vaadetega elanikud või on majaomanik niisama lahkelt lubanud igal, kes uksele koputab, oma sildike tema murul üles panna :)

Reede ütles ...

Ma mõtlen, et kas mul Eestis elades oleks julgust panna oma maja ette selle partei reklaam, keda ma parasjagu pooldan :)
Hetkel on mul hea meel, et Pärnus võitis Kivimägi valimised nii suurelt. Viisitamm ei teinud seal muud kui häbi ainult.