22 august 2009

Vana Leffertsi maja Prospect Pargis

Prospect Pargis asub kunagi ammu-ammu (nii 1700-ndatel aastatel) Leffertsite perele (juured pärinevad Hollandist) kuulunud maja.
Algselt nägi maja küll veidi teistsugune välja ja ei asunud pargis vaid veeti sinna, kui perekond maja linnale kinkis.


Vanasti olla selliseid välikööke Ameerikas kasutatud. Meile kuluks praegugi selline ära, aga arvatavasti naabrid tõstaks kisa, kui me õue peal lõket (olgugi et ahjus) tegema hakkaks.

Kompostikastid.

Puukuur. Meie arvates üsna ebapraktilise kujuga.

Elutuba.



Siin toas saab vanaaegseid lauamänge mängida.



2 kommentaari:

iibis ütles ...

Ma ei tea, kas Sa seda Meerikamaa paika tead? Üks mu lemmikkohti virtuaalseteks visiitideks...

( Samas muidugi, ega teagi, kui ehe selline ehedus ikkagi on? Et on ju ka näiteks indiaanlasi, kes töötavad indiaanlastena, tugevdades inimeste teadvuses juba olemasolevat "filmiindiaanlase" kuvandit.)

See paik tundub piltide järgi natuke selline muumimaalik (ei pea silmas mitte raamatut, vaidturismiobjekti.)

Reede ütles ...

Oo, see on ilus lehekülg! Ma ise pole spetsiaalselt amišeid vaatamas käinud, aga ma arvan, et päris Muumimaa see ikka pole. Nad tõesti elavad ju seal nii oma elu.
Olen näinud neid pimedal teel hobuvankriga sõitmas - vanaaegsed laternad vankri ees andsid valgust. Ja olen näinud neid Niagara juga külastamas, kogu suur kogukond korraga, rinnalastest vanainimesteni kõik kaasa võetud. Mehed ei võtnud kaabusid kordagi peast, vihma ajaks kaeti need spetsiaalse kaabukujulise kilega.