02 detsember 2007

Oh kuusepuu. Our Christmas Tree




See kuuseehe on vähemalt 30 aastat vana, võtsin siia tulles Eestist kaasa.
***
This particular one is at least 30 years old, I grabbed it along when I came here.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

oo, mul on ka selline, ainult et hõbedane ja seest roosa. olla ostetud aastal 1972 kui mu vanemad esimese kodu said, mingi suur saksa ehte komplekt oli. see on üks väheseid mis veel alles on ja mingil imelikult kombel minu koju kuuseehteks maandunud :D
sille

enetimm ütles ...

Nii väga kodune tunne tuleb peale... Kuusepuu paistab ilusti ehitud, kus puud ka ikka välja paistab. Kahjuks kipuvad siin tihtipeale puud paksult kulda ja karda täis olevat.
Naljakas on ka see, et kui mõni aasta tagasi tõi sõber meile metsast puu, mis ei olnud selline tihedaks kasvatatud, siis tuli jälle selline ootamatult soe tunne sisse (kes oleks kunagi võinud arvata, et hakkan hindama midagi, mis kunagi nii tavaline).

Reede ütles ...

Minu lapsepõlvekodus oli alati maast laeni kuusk. Ma magasin samas toas, kus kuusk oli ja vaatasin ehteid oma voodist. See roosa südamikuga ehe tundus nii salapärane. Üks sama tüüpi ehe oli veel, seest eri värvidega triibuline, aga see on kaduma läinud, ju läks katki.
Nüüd on mu kolmandad jõulud siin ja iga kord oleme kuuske tükk aega otsinud. Ei taha ebaloomulikult korrapärast. Esimese aasta kuusk oli meil lausa kõver ja seda armsam :) Kuna me alati oskame leida sellise kuuse, mille kohta müüjad arvavad, et see oleks neil ilmselt müümata jäänud, siis saame ta poole odavamalt.
Ehted on põhiliselt õlest, sest esimeste jõulude ajal palusin sõpradel mulle jõulukingiks saata kuuseehteid. Peaaegu kõik saatsid õlgedest tehtud ehted :)
Selle aasta kuusk joob liitri vett päevas, on siia tulnud Kanadast, Quebecist. Müüjatel oli tore prantsuse aktsent.

KAIRE ütles ...

Mul on ka mõned sellised kuuseehted säilinud. Sain vanaema kuuseehted endale, püüan neid hoida.Kuuse toome tavaliselt alles paar päeva enne jõule tuppa.Meil on peres kujunenud nö.kuuse toomise traditsioon ,kuna see on võimalik,siis oleme kogu perega metsas kuuske otsimas käinud.Seda aastat ei saa veel nimetada traditsiooniliseks aastaks,sest lapsed on päkapikueast välja kasvanud ,eks paistab kuidas sel aastal kuuse toomine kujuneb.