11 detsember 2007

Meistrimees. Crafty hands

Bryant pargi jõuluturul saab aegajalt vaadata ühte meistrimeest, kes näitab, mis ta klaasist teha oskab.
***
There ist a craftsman in Bryant Park who is showing, what can be done with glass, to curious onlookers.


4 kommentaari:

mutukas ütles ...

Oiii, see jõuluturg on nii tore! Kas seal oli sel aastal see eestlaste putka ka?

Mulle tohutult meeldib jälgida mistahes käsitöö tegijaid. Kunagi, võibolla samas eas kui see härra, võtan kindlasti ette, jätan kõik muu töö sinnapaika ja hakkan nikerdma.

Reede ütles ...

Bryant pargis on jah eestlaste putka ka. Vist isegi samas kohas, kus eelmisel aastal oli.
Jõuluturud on veel Union Square'il ja Columbus Circle'is ka. Ja võibolla kuskil veel :)

Anonüümne ütles ...

armas, et sa teed pilti inimestest ka. mina üldjuhul ei julge inimesi linnas pildistada, et äkki neile ei meeldi ja vihastavad. ei tea, kust mulle selline kiiks on külge hakanud... kuidas inimesed tavaliselt reageerivad su pildistamise peale? või sa küsid iga kord luba?

Reede ütles ...

Ma väga ei julge inimesi pildistada. Küsinud vist pole kordagi. Aga pildistan vahel nii, et teen näo, nagu pildistaks mõnda maja või miskit muud, mis lähedal on ja siis zoomin inimesi ka kaadrisse.
Aga seda meistrimeest ma pildistasin avalikult - ta oligi kohe kõigile vaatamiseks klaasi taha pandud :) Ronisin päris lähedale ja tegin pilte.