10 oktoober 2015

Laupäevane jalutuskäik Randalls Islandile

Sarjast Kodu kauniks. Halloweeni aeg. Panen vahelduseks värskeid pilte ka augusti alguse Kanada teema vahele. Vancouverist tuleb mul kaks postitust veel, aga siin on nüüd tänased pildid.
Tänase ilusa ilma puhul käisin jala Randalls Islandil. Mu kodu on pildil paremal oleva Astoria pargi lähedal. Läksin üle silla, pildi vasakpoolsesse äärde.




Sellel saarel on alati erinevaid kunstiprojekte.



Üks naine küsis mu käest, et kas sellest sillast üle minek on turvaline. Ma täna seda silda ei kasutanud (sellelt saab otse Harlemisse), aga ma ei näe küll põhjust, miks see turvaline ei peaks olema. "Ma pole kunagi sellest üle käinud," ütles see naine.






Ka kuuseehetest saab edukalt sügisteemalisi uksepärgi punuda.

Kommentaare ei ole: