10 oktoober 2015

Kultuursed päevad Läänerannikul. Kanadas. Viies päev Vancouveris.

Viienda päeva hommikul sõitsime Whistlerist bussiga Vancouverisse, sest seal oli õhtul kooride kontsert neile, kes Whistlerisse ei saanud tulla.

Vancouver arhitektuuriliselt just vapustav välja ei näe, aga vanalinna osa, mida järgmisel päeval vaatamas käisime, oli üsna armas. Linna ümber on mäed ja ilusaid vaateid leiab seal küll, kui on aega neid otsida.
Lennujaam Sky Traini aknast.
SkyTrain. Automaatne ühistransport. Sellega sõitmiseks tuleb pilet osta (päevapilet maksis umbes 10 Kanada dollarit ja seda saab kasutada ka linnaliinibussides) ja enne rongile minekut tuleb see pilet valideerida ehk siis ühest aparaadist läbi lasta. Aparaat paneb kuupäeva peale. Olenemata, mis kellaajast sa piletit kasutama hakkad, kehtib see keskööni. Meie ostsime kaks piletit selle mõttega, et järgmisel päeval oli ka vaja ühistransporti kasutada. Aga me ei osanud algul valideerida ja keegi rongis ei kontrollinud ka ning järgmisel päeval näiteks bussis bussijuht ütles, et ah, pole vaja valideerida ja seega me ostsime piletid ilmaasjata. Ei teadnud selliseks lahkeks bussijuhiks valmis olla.
Vancouveri lennujaam
Jõel käis palgiparvetus. Mõned palgid olid organiseeritud parvedest jalga lasknud.
Paat veab palke.

Ilus linnaosa.
Väike buss, millega saime ülikooli campuses asuvasse kontserdimajja. Vahepeal keeras asiaadist bussijuht papist sildi teistpidi, siis muutus buss nr. C18-ks.
Vancouveris kasutatavad keeled. Aasia asub ju kohe Vaikse ookeani taga, nii et nendel töökohtadel, kus New Yorgis on latiinod, töötavad Vancouveris asiaadid.
Roosiaia pilte panin juba varem blogisse, aga panen nüüd paar tükki veel.
Tegin pargis puuendli. Seal on nii suured puud, et kohe peab kallistama.
Kanadas on väga nummid postkastid

LEP 2015 viimane kontsert toimus siin, Chan Centre Performing Arts majas.

WC
Ägedad kraanikausid olid vetsus.

Kammerkoor Unistus. Koosneb ameeriklastest, kes on ära õppinud eesti keeles laulmise. Väga muljetavaldav.
Unistuse dirigent, Tormise muusika austaja Lonnie Cline.

Saaremaa meeskoor
Väsimatu naerataja Johan Randvere. Lisaks ka ülivägev pianist.
E-Stuudio noortekoori dirigent Külli Lokko, pianist Charles Kipper ja pianist Johan Randvere.
Ühendkoor (E-Stuudio noortekoor, Saaremaa meeskoor ja kammerkoor Unistus).

Sellise supi leidsime aga oma hotelli lähedal olevast teisest hotellist. Borš muidugi.