09 august 2014

Rahvamatk läbi tunneli

Park Avenüül on kahel laupäeval olnud rahvamatk. See tähendab, et autod seal kell 7-13 ei sõida ja inimesed võivad seal rattaga sõita ja jalutada ja igasuguste väiksemate abivahenditega (rulluisud, rulad, tõukerattad) liigelda. Jooksjaid oli ka palju. Distants on Brooklyni sillast 72. tänavani. Mina alustasin täna 32. tänavalt, sest tahtsin minna tunnelisse. Tunnelis saab kunstiprojekti nime all hääli kuulata ja sini-helerohelist valgust vaadata. Tunnelis on ühesuunaline liiklus, 32.-lt tänavalt 42.-ni.Järgmisel laupäeval lähen matkan 32.-lt tänavalt allapoole.


Tunneli lõpus paistab valgus ka, nagu ikka.
Tunneli sees paistab ka valgus.
Ja venitlaatorid paistavad.



Tegelikkuses on umbes nii pime.







Mis ma veel täna nägin, sellest edaspidi :)

1 kommentaar:

Anne Mccullom ütles ...

jah h'asti vahva on tanaval jalutada. yks hea asi on selle juures see, minu arust, et saab naha hooneid taielikult, muidu ka'id neist liiga lahedalt moo'da. ha-ha-- olin vist eelmises elus arhitekt- mulle majad meeldivad. Manhattanil on iga maja v korghoone omamoodi :)