18 november 2012

Ajutised muutused

Mu koduarvuti hakkas tempe tegema ja meie kodus 24/7 käepärast olev tehniline abi tellis uue emaplaadi ära. Niikaua kui see teel on, on mu laual kombinatsioon vanast läpakast ja hunnikust juhtmetest. Paremal pool olev roheline trükiplaat, mille sisse saab USB juhtmeid torgata, on nüüdseks ilusasti oma kaane all. Kui mu arvuti jälle korda saab, siis muutub laud ka juhtmevabaks.
New Yorgi metroojaamades ei ole praegu selliseid sodihunnikuid nagu oli enne tormi. Tunneleid täitnud vesi viis kõik minema. Kauaks selline olukord muidugi kestma ei jää, sest ega prahti loopima harjunud inimesed selle paari nädalaga muutunud. Küll loobivad uue sodi rongiteedele. Rotte ka pole. Aga küll nemadki kiirelt siginevad.


Lõpetuseks kunstiline udupilt.

2 kommentaari:

KETU ütles ...

Kahju, et pole võrdlust, milline see metroo enne oli.

Reede ütles ...

Mul tegelikult on neid "enne" pilte ka, aga teises arvutis ja see ootab praegu uut emaplaati. Ma kunagi hiljem panen siia sodise metroo pildi ka :)
Harlemi kandis pidi metroo endiselt prügine olema, sest seal ei uputanud. Rotte näeb seal ka. Harlem ja sealt edasi põhjapoolne Manhattan on kõrgemad kohad.