26 november 2010

Vähe pilte

Olen blogi jätnud nurka tolmuma, sest mida tarka mul ikka öelda on :) Ilusaid pilte kah pole, selliseid naudinguga rahulikult tehtuid. Panen siis vahelduseks neid, mis möödaminnes puusalt tulistatud. Vahel ikka kannan kaamerat kaasas.
Eile oli thanksgiving ja need kõrvitsad on muidugi halloweenist saadik 34. tänaval olnud. Et oleks kaunis.

Torn ikka püsti.

Vat nende rahvamasside pärast pole väga tahtnud linna peal käia. Aga vahel jälle tahaks just nende rahvmasside sees olla. Ootan, kuni vaim peale tuleb.
Macy's kaubamaja külge ilmus esimene jõulukuusk sel aastal juba kaks nädalat enne thanksgivingut. Give us our money, räägivad kõik reklaamid.

Siitkaudu ma lähen töölt koju. Aga tööle tulen ühest teisest august :) Õhtuti lihtsalt on seal teises augus liiga palju rahvast ja ma võin ju natuke jalutada ka.

3 kommentaari:

enetimm ütles ...

Meil on muidugi kõrvitsad kõik ära kadunud. Thanksgiving on siin ju oktoobris. Võtaks hea meelega mõne sealt sinu tänava pealt endale :) Kaasa kurdab, et liiga vähe kõrvitsasalatit sai :)

ematehnik ütles ...

mulle meeldib väga see kõrvitsatega pilt! hullult head värvid on!

Anonüümne ütles ...

Mina tänan. Pilte New Yorgist vaatan alati suurima heameelega on need siis tehtud kuidas iganes. Ja vahel ongi need pildid mis puusalt tehtud just eriti lahedad. Veelkord suured tänud.